Többségi tulajdonos lett a Gucci a Puma-ban
A francia divatcég szeretné bevezetni Európa második legnagyobb sportruházat márkáját a fejlődő országokba, az Egyesült Államokban pedig a piaci részesedését akarja növelni.
A Gucci 3,7 milliárd dolláros befektetéssel megszerezte a
német Puma sportszergyártó cég részvényeinek 62,1 százalékát, a francia
divatház ezzel legnagyobb részvényeseként rendelkezhet a márka felett. A Puma
az eladások szerint a Nike-t és az Adidas-t követően a világon a harmadik,
Európában pedig a második legnagyobb sportszergyártó. Az elmúlt néhány évben a
hetvenes éveket felidéző nosztalgiahullámnak köszönhetően jelentősen megugrott
a cég forgalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér a Wendy’s: újra belépne a magyar piacra a legendás gyorsétteremlánc
Több mint két évtized után újra próbálkozna Magyarországon a világ…
Tovább olvasom >Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >