Többségi tulajdonos lett a Gucci a Puma-ban
A francia divatcég szeretné bevezetni Európa második legnagyobb sportruházat márkáját a fejlődő országokba, az Egyesült Államokban pedig a piaci részesedését akarja növelni.
A Gucci 3,7 milliárd dolláros befektetéssel megszerezte a
német Puma sportszergyártó cég részvényeinek 62,1 százalékát, a francia
divatház ezzel legnagyobb részvényeseként rendelkezhet a márka felett. A Puma
az eladások szerint a Nike-t és az Adidas-t követően a világon a harmadik,
Európában pedig a második legnagyobb sportszergyártó. Az elmúlt néhány évben a
hetvenes éveket felidéző nosztalgiahullámnak köszönhetően jelentősen megugrott
a cég forgalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >