Többségi tulajdonos lett a Gucci a Puma-ban
A francia divatcég szeretné bevezetni Európa második legnagyobb sportruházat márkáját a fejlődő országokba, az Egyesült Államokban pedig a piaci részesedését akarja növelni.
A Gucci 3,7 milliárd dolláros befektetéssel megszerezte a
német Puma sportszergyártó cég részvényeinek 62,1 százalékát, a francia
divatház ezzel legnagyobb részvényeseként rendelkezhet a márka felett. A Puma
az eladások szerint a Nike-t és az Adidas-t követően a világon a harmadik,
Európában pedig a második legnagyobb sportszergyártó. Az elmúlt néhány évben a
hetvenes éveket felidéző nosztalgiahullámnak köszönhetően jelentősen megugrott
a cég forgalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >