Többségi tulajdonos lett a Gucci a Puma-ban
A francia divatcég szeretné bevezetni Európa második legnagyobb sportruházat márkáját a fejlődő országokba, az Egyesült Államokban pedig a piaci részesedését akarja növelni.
A Gucci 3,7 milliárd dolláros befektetéssel megszerezte a
német Puma sportszergyártó cég részvényeinek 62,1 százalékát, a francia
divatház ezzel legnagyobb részvényeseként rendelkezhet a márka felett. A Puma
az eladások szerint a Nike-t és az Adidas-t követően a világon a harmadik,
Európában pedig a második legnagyobb sportszergyártó. Az elmúlt néhány évben a
hetvenes éveket felidéző nosztalgiahullámnak köszönhetően jelentősen megugrott
a cég forgalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >