Többségi részesedést szerzett a Nestlé a német fűszergyártó Ankerkrautban
A Nestlé többségi részesedést szerzett a német Ankerkrautban, amelynek eredményeképpen a német fűszergyártó a Nestlé szakértelméhez és értékesítési hálózatához jut hozzá, míg az élelmiszeripari óriás az Ankerkraut vállalkozói szelleméből, omnichannel jelenlétéből és agilitásából profitálhat.
A 2013-ban alapított Ankerkraut elsősorban a világ minden tájának ízvilágát idéző fűszerkeverékeket, emellett teákat kínál. A termékek kaphatók online, és Németországban működő öt fizikai üzletben, valamint Ausztria és Németország egyes boltjaiban.
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >