Többségi részesedést szerzett a Nestlé a német fűszergyártó Ankerkrautban
A Nestlé többségi részesedést szerzett a német Ankerkrautban, amelynek eredményeképpen a német fűszergyártó a Nestlé szakértelméhez és értékesítési hálózatához jut hozzá, míg az élelmiszeripari óriás az Ankerkraut vállalkozói szelleméből, omnichannel jelenlétéből és agilitásából profitálhat.
A 2013-ban alapított Ankerkraut elsősorban a világ minden tájának ízvilágát idéző fűszerkeverékeket, emellett teákat kínál. A termékek kaphatók online, és Németországban működő öt fizikai üzletben, valamint Ausztria és Németország egyes boltjaiban.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >