Többségi részesedést szerzett a Nestlé a német fűszergyártó Ankerkrautban
A Nestlé többségi részesedést szerzett a német Ankerkrautban, amelynek eredményeképpen a német fűszergyártó a Nestlé szakértelméhez és értékesítési hálózatához jut hozzá, míg az élelmiszeripari óriás az Ankerkraut vállalkozói szelleméből, omnichannel jelenlétéből és agilitásából profitálhat.
A 2013-ban alapított Ankerkraut elsősorban a világ minden tájának ízvilágát idéző fűszerkeverékeket, emellett teákat kínál. A termékek kaphatók online, és Németországban működő öt fizikai üzletben, valamint Ausztria és Németország egyes boltjaiban.
Kapcsolódó cikkeink
Globális létszámcsökkentést hajt végre a Nestlé a hatékonyság jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nescafé már 2024-ben elérte a 2025-re kitűzött regeneratív mezőgazdasági céljait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Airfryer-generációt célozza a Maggi új kampánya Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >