Többletforgalommal zárta 2019-et a Wiesbauer-Dunahús
A nehéz gazdasági körülmények ellenére Karl Schmiedbauer kereskedelmi tanácsos, a Wiesbauer Holding Rt. vezetőségi elnöke pozitívan értékelte a magyar leányvállalat, a Wiesbauer-Dunahús 2019-es forgalmának növekedését. Az 5,1 milliárd forintos évi forgalommal 4%-os emelkedést tudtak elérni.
A Wiesbauer-Dunahús ügyvezető igazgatója, Henry Heumann számára aggodalmat okoz a jelenleg is keringő sertéspestis, valamint a magyar állami valuta őszi romlása. A bevételtöbblet egy része a magasabb eladási árakra vezethető vissza, azonban még így sem fedezi a nyersanyag, mindenekelőtt a sertéshús erősen megemelt beszerzési árát. Ezeket az óriási áremeléseket az élelmiszer-kereskedelem csak túl későn, illetve csak részben tudta kiegyenlíteni.
Ezen negatív piaci alakulások kiegyensúlyozására a Wiesbauer-Dunahús a tavalyi évben egyrészt néhány érdekes fejlesztést dobott piacra, másrészt reklám- és marketingtevékenységekkel szólította meg a vásárlókat. //
Kapcsolódó cikkeink
Az állatorvosok szerepe nélkülözhetetlen az agráriumban
Napjainkban egyre nagyobb figyelem hárul a biztonságos élelmiszer-ellátásra. Ebben kiemelt…
Tovább olvasom >Újra felizzana a grillpiac
A tavalyi visszaesés után óvatos optimizmussal tekintenek az idei grillszezon…
Tovább olvasom >Az állatorvosok szerepe nélkülözhetetlen a hazai agráriumban
Az állatorvosok alapvető szerepet töltenek be az állatok egészségének védelmében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >