Többgenerációs kollégák történetével kíván boldog apák napját a Dreher Sörgyárak
Az 1854-es alapítás óta bevett gyakorlat a Drehernél, hogy a sörgyár dolgozóit családtagjaik is követik a szakterületükön, akár generációkon keresztül. A legtöbb fiatal pályakezdő számára meghatározó élmény, amikor meglátogathatja a szülei munkahelyét, a kőbányai főzőház kastélyszerű épülete pedig garantáltan megragadja a fantáziájukat. A Dreher apák napi videójában két apa-fia páros történetén keresztül mutatják be milyen, amikor a szaktudás generációról-generációra száll a családban.

Apák napi történet
A Dreher család három generáción keresztül építette sikeresen a sörgyár jövőjét, kitartó munkával világhírűvé téve a márkanevet. A tulajdonosok történet félbeszakította az államosítás, de a dolgozók körében továbbra is szokás maradt, hogy az utódok követik a szülőket a területükön.
A Dreher Sörgyárak apák napi filmjében minden szereplő tisztán emlékszik az első pillanatokra, amikor megérezte a malátaillatot és meglátta a történelmi épületeket. Mihály szüleit és testvérét követte a gyárba, jelenleg is kiemelt gépkezelőként dolgozik apja eredeti pozíciójában. Sándornak pedig teljesült az álma és édesapja mellett gondoskodhat minden hétköznap a gyár elektromos és mechanikus berendezéseinek problémamentes működéséről.
Itthon az apák napja ünnepe még kevésbé terjedt el, nincs kiforrott módja az ünneplésnek. A Dreher idén június 19-én a többgenerációs munkavállalói tiszteletére koccint egyet velünk az alkalomra.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >Radler Reboost Meggy Izotóniás ital, BIO Pécsi Prémium Lager
A Radler Reboost egy izotóniás, meggyes ital. Alkoholmentes világos sör…
Tovább olvasom >Funkcionális alkoholmentes sört mutatott be a Dreher
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >