Többgenerációs kollégák történetével kíván boldog apák napját a Dreher Sörgyárak
Az 1854-es alapítás óta bevett gyakorlat a Drehernél, hogy a sörgyár dolgozóit családtagjaik is követik a szakterületükön, akár generációkon keresztül. A legtöbb fiatal pályakezdő számára meghatározó élmény, amikor meglátogathatja a szülei munkahelyét, a kőbányai főzőház kastélyszerű épülete pedig garantáltan megragadja a fantáziájukat. A Dreher apák napi videójában két apa-fia páros történetén keresztül mutatják be milyen, amikor a szaktudás generációról-generációra száll a családban.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/Dreher-apa%CC%81k-napja-1024x436.png)
Apák napi történet
A Dreher család három generáción keresztül építette sikeresen a sörgyár jövőjét, kitartó munkával világhírűvé téve a márkanevet. A tulajdonosok történet félbeszakította az államosítás, de a dolgozók körében továbbra is szokás maradt, hogy az utódok követik a szülőket a területükön.
A Dreher Sörgyárak apák napi filmjében minden szereplő tisztán emlékszik az első pillanatokra, amikor megérezte a malátaillatot és meglátta a történelmi épületeket. Mihály szüleit és testvérét követte a gyárba, jelenleg is kiemelt gépkezelőként dolgozik apja eredeti pozíciójában. Sándornak pedig teljesült az álma és édesapja mellett gondoskodhat minden hétköznap a gyár elektromos és mechanikus berendezéseinek problémamentes működéséről.
Itthon az apák napja ünnepe még kevésbé terjedt el, nincs kiforrott módja az ünneplésnek. A Dreher idén június 19-én a többgenerációs munkavállalói tiszteletére koccint egyet velünk az alkalomra.
Kapcsolódó cikkeink
Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >Cseh sörgyárak nem szállítanak Oroszországba
A cseh sörgyárak nem szállítanak sört Oroszországba, többségük már 2022…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mire költenek a magyar fiatalok? – 5,4 milliárd táplálékkiegészítőkre, utazásra és telefonra
Egymilliárdos mérföldkőhöz érkezett az egyik legsikeresebb magyar startup, a Diverzum.…
Tovább olvasom >A fiatalok egyre tudatosabbak a bőrápolás terén
A Helia-D reprezentatív kutatása szerint a 20-39 éves magyar nők…
Tovább olvasom >Magyarország legkedveltebb hot-dogja: a MOL Fresh Corner hot-dog!
A MOL Fresh Corner hot-dogja immár hivatalosan is Magyarország legkedveltebb…
Tovább olvasom >