Többéves együttműködésbe kezd az Arsenal a Chivas Regallal
Két héttel az átigazolási határidő előtt bejelentette az Arsenal, hogy többéves együttműködési megállapodást írt alá a Pernod Ricard tulajdonában álló skót whisky márkával, a Chivas Regallal.
A Chivas Regal egyszerre támogatja mind a férfi, mind a női labdarúgócsapatot.
– Ez a márka híres kulturális és közösségi kapcsolatairól, és osztja azt a mindig előre mutató gondolkodásmódot, amely a mi klubunk értékei és ambíciói szempontjából is nagyon fontos – nyilatkozta Juliet Slot, az Arsenal kereskedelmi igazgatója.
– Az Arsenallal való partnerségünk túlmutat a whiskyn és a labdarúgáson; arról van szó, hogy a futballkultúrát egy olyan újabb szintre emeljük az Egyesült Királyságban és világszerte, amely révén ez a fantasztikus, mindannyiunk által hőn szeretett játék nyújtotta élmény messze a pályán túl is elérhetővé válik – mondta Nick Blacknell, a Chivas globális marketingigazgatója. – Az együttműködéssel hűek maradunk kulturális és a közösségi múltunkhoz, és még erősebbé válik elkötelezettségünk az iránt, hogy egyre színvonalasabb luxusélményt nyújtsunk a futballrajongóknak szerte a világon.
Az együttműködés keretében létesül többek között egy új Chivas Regal bár az Emirates Stadion Dial Square-jén, ahol Chivas Highball koktélokat szolgálnak majd fel.
A whiskymárka emellett számos olyan helyi sörözővel is együttműködik, amelyeket az Arsenal-szurkolók látogatnak.
A Chivas Regal az Arsenal első Premier League-meccse (augusztus 17-én, szombaton a Wolves ellen) és az első női Super League-meccs (szeptember 22-én, vasárnap a Manchester City ellen) előtt Chivas Highball koktélt fog osztogatni a szurkolóknak.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >