Többéves együttműködésbe kezd az Arsenal a Chivas Regallal
Két héttel az átigazolási határidő előtt bejelentette az Arsenal, hogy többéves együttműködési megállapodást írt alá a Pernod Ricard tulajdonában álló skót whisky márkával, a Chivas Regallal.
A Chivas Regal egyszerre támogatja mind a férfi, mind a női labdarúgócsapatot.
– Ez a márka híres kulturális és közösségi kapcsolatairól, és osztja azt a mindig előre mutató gondolkodásmódot, amely a mi klubunk értékei és ambíciói szempontjából is nagyon fontos – nyilatkozta Juliet Slot, az Arsenal kereskedelmi igazgatója.
– Az Arsenallal való partnerségünk túlmutat a whiskyn és a labdarúgáson; arról van szó, hogy a futballkultúrát egy olyan újabb szintre emeljük az Egyesült Királyságban és világszerte, amely révén ez a fantasztikus, mindannyiunk által hőn szeretett játék nyújtotta élmény messze a pályán túl is elérhetővé válik – mondta Nick Blacknell, a Chivas globális marketingigazgatója. – Az együttműködéssel hűek maradunk kulturális és a közösségi múltunkhoz, és még erősebbé válik elkötelezettségünk az iránt, hogy egyre színvonalasabb luxusélményt nyújtsunk a futballrajongóknak szerte a világon.
Az együttműködés keretében létesül többek között egy új Chivas Regal bár az Emirates Stadion Dial Square-jén, ahol Chivas Highball koktélokat szolgálnak majd fel.
A whiskymárka emellett számos olyan helyi sörözővel is együttműködik, amelyeket az Arsenal-szurkolók látogatnak.
A Chivas Regal az Arsenal első Premier League-meccse (augusztus 17-én, szombaton a Wolves ellen) és az első női Super League-meccs (szeptember 22-én, vasárnap a Manchester City ellen) előtt Chivas Highball koktélt fog osztogatni a szurkolóknak.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >