Többéves együttműködésbe kezd az Arsenal a Chivas Regallal
Két héttel az átigazolási határidő előtt bejelentette az Arsenal, hogy többéves együttműködési megállapodást írt alá a Pernod Ricard tulajdonában álló skót whisky márkával, a Chivas Regallal.
A Chivas Regal egyszerre támogatja mind a férfi, mind a női labdarúgócsapatot.
– Ez a márka híres kulturális és közösségi kapcsolatairól, és osztja azt a mindig előre mutató gondolkodásmódot, amely a mi klubunk értékei és ambíciói szempontjából is nagyon fontos – nyilatkozta Juliet Slot, az Arsenal kereskedelmi igazgatója.
– Az Arsenallal való partnerségünk túlmutat a whiskyn és a labdarúgáson; arról van szó, hogy a futballkultúrát egy olyan újabb szintre emeljük az Egyesült Királyságban és világszerte, amely révén ez a fantasztikus, mindannyiunk által hőn szeretett játék nyújtotta élmény messze a pályán túl is elérhetővé válik – mondta Nick Blacknell, a Chivas globális marketingigazgatója. – Az együttműködéssel hűek maradunk kulturális és a közösségi múltunkhoz, és még erősebbé válik elkötelezettségünk az iránt, hogy egyre színvonalasabb luxusélményt nyújtsunk a futballrajongóknak szerte a világon.
Az együttműködés keretében létesül többek között egy új Chivas Regal bár az Emirates Stadion Dial Square-jén, ahol Chivas Highball koktélokat szolgálnak majd fel.
A whiskymárka emellett számos olyan helyi sörözővel is együttműködik, amelyeket az Arsenal-szurkolók látogatnak.
A Chivas Regal az Arsenal első Premier League-meccse (augusztus 17-én, szombaton a Wolves ellen) és az első női Super League-meccs (szeptember 22-én, vasárnap a Manchester City ellen) előtt Chivas Highball koktélt fog osztogatni a szurkolóknak.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Átalakítja működését a Pernod Ricard a szeszesitalok visszaeső eladásai miatt
A francia Pernod Ricard – a világ második legnagyobb nyugati…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >300 millió eurós finanszírozáshoz jutott a horvát Studenac
A horvát Studenac kiskereskedelmi lánc 300 millió eurós finanszírozási csomagot…
Tovább olvasom >