Többet isznak az amerikaiak a válság óta
Az Egyesült Államokban 1,4 százalékkal emelkedett az év/év alapon az értékesített szeszesitalok volumene – derül ki az AC Nielsen adataiból.
Márciusban az amerikai piacon a legnagyobb volumencsökkenést 12,8%-kal a Remy Cointreau szenvedte el, miközben a Constellation Brands a Davide Camparival egyetemben jól szerepelt 7,7% közeli növekedéssel. Az édes italok nem teljesítettek túl jól: a Cointreau francia narancslikőr értékesítési volumenének 14,5%-os csökkenése volt az egyik legnagyobbnak mondható, de a Baileystől is elfordultak az édesszájúak 8.3%-os csökkenést okozva. A trendibb ital ezúttal a Jameson volt, mely 32%-os volumennövekedésre volt képes. Az értékesítési árakat is figyelembe véve a legnagyobb növekedést év/év alapon a múlt hónapban a Constellation érte el 14,5%-kal, de a Davide Campari 8,3%-os forgalombővülése is komoly teljesítmény.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >BMI: mérsékelt bővülés februárban
A 2024. évi tavaszi időszak mérsékelt bővülését követően június óta tartós…
Tovább olvasom >Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >