Többet isznak az amerikaiak a válság óta

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 04. 23. 03:36

Az Egyesült Államokban 1,4 százalékkal emelkedett az év/év alapon az értékesített szeszesitalok volumene – derül ki az AC Nielsen adataiból.

Márciusban az amerikai piacon a legnagyobb volumencsökkenést 12,8%-kal a Remy Cointreau szenvedte el, miközben a Constellation Brands a Davide Camparival egyetemben jól szerepelt 7,7% közeli növekedéssel. Az édes italok nem teljesítettek túl jól: a Cointreau francia narancslikőr értékesítési volumenének 14,5%-os csökkenése volt az egyik legnagyobbnak mondható, de a Baileystől is elfordultak az édesszájúak 8.3%-os csökkenést okozva. A trendibb ital ezúttal a Jameson volt, mely 32%-os volumennövekedésre volt képes. Az értékesítési árakat is figyelembe véve a legnagyobb növekedést év/év alapon a múlt hónapban a Constellation érte el 14,5%-kal, de a Davide Campari 8,3%-os forgalombővülése is komoly teljesítmény. 

Kapcsolódó cikkeink