Többet isznak az amerikaiak a válság óta
Az Egyesült Államokban 1,4 százalékkal emelkedett az év/év alapon az értékesített szeszesitalok volumene – derül ki az AC Nielsen adataiból.
Márciusban az amerikai piacon a legnagyobb volumencsökkenést 12,8%-kal a Remy Cointreau szenvedte el, miközben a Constellation Brands a Davide Camparival egyetemben jól szerepelt 7,7% közeli növekedéssel. Az édes italok nem teljesítettek túl jól: a Cointreau francia narancslikőr értékesítési volumenének 14,5%-os csökkenése volt az egyik legnagyobbnak mondható, de a Baileystől is elfordultak az édesszájúak 8.3%-os csökkenést okozva. A trendibb ital ezúttal a Jameson volt, mely 32%-os volumennövekedésre volt képes. Az értékesítési árakat is figyelembe véve a legnagyobb növekedést év/év alapon a múlt hónapban a Constellation érte el 14,5%-kal, de a Davide Campari 8,3%-os forgalombővülése is komoly teljesítmény.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az infláció júniusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >