Többet isznak az amerikaiak a válság óta
Az Egyesült Államokban 1,4 százalékkal emelkedett az év/év alapon az értékesített szeszesitalok volumene – derül ki az AC Nielsen adataiból.
Márciusban az amerikai piacon a legnagyobb volumencsökkenést 12,8%-kal a Remy Cointreau szenvedte el, miközben a Constellation Brands a Davide Camparival egyetemben jól szerepelt 7,7% közeli növekedéssel. Az édes italok nem teljesítettek túl jól: a Cointreau francia narancslikőr értékesítési volumenének 14,5%-os csökkenése volt az egyik legnagyobbnak mondható, de a Baileystől is elfordultak az édesszájúak 8.3%-os csökkenést okozva. A trendibb ital ezúttal a Jameson volt, mely 32%-os volumennövekedésre volt képes. Az értékesítési árakat is figyelembe véve a legnagyobb növekedést év/év alapon a múlt hónapban a Constellation érte el 14,5%-kal, de a Davide Campari 8,3%-os forgalombővülése is komoly teljesítmény.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >