Többen töltik le a Temut havonta mint az Amazont
Egyre nő a Temu népszerűsége a kínai bevásárlóapp letöltési adatainak legfrissebb elemzése szerint.
A Statista és az App Magic adatai szerint a Temu alkalmazást világszerte eddig több mint 735 millió alkalommal töltötték le, és az első negyedévben havi látogatottsága meghaladta az 500 milliót. 2023-ban a Temu elérte a 337 millió letöltést, ami közel 80%-kal több, mint az Amazoné. 2024 augusztusában 55 millió letöltést regisztráltak, ami 42%-os növekedés tavaly augusztushoz képest.
A letöltési számok azt mutatják, hogy az Egyesült Államok a Temu legnagyobb piaca, ahol több mint 200 millió alkalommal töltötték le az alkalmazást. Ez az összes letöltés 27%-át teszi ki az app 2022-es indulása óta. Ezzel szemben az olyan európai országok, mint az Egyesült Királyság, Németország, Franciaország és Spanyolország csak 5%-os részesedéssel bírnak, míg Mexikó, a második legnagyobb piac, mindössze 10%-os forgalmat generált.
A Probolsky Research kutatása szerint az amerikai fogyasztók 76%-a olcsóbbnak találja a Temut, mint az Amazont, míg az Amazon gyorsabb szállítást és nagyobb termékválasztékot kínál. Egy másik, a Piper Sandler Companies által az amerikai tinédzserek körében végzett megkérdezés szerint azonban továbbra is az Amazon a legkedveltebb online vásárlási platform, míg a Temu csak az ötödik helyen áll.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >