Többen töltik le a Temut havonta mint az Amazont
Egyre nő a Temu népszerűsége a kínai bevásárlóapp letöltési adatainak legfrissebb elemzése szerint.
A Statista és az App Magic adatai szerint a Temu alkalmazást világszerte eddig több mint 735 millió alkalommal töltötték le, és az első negyedévben havi látogatottsága meghaladta az 500 milliót. 2023-ban a Temu elérte a 337 millió letöltést, ami közel 80%-kal több, mint az Amazoné. 2024 augusztusában 55 millió letöltést regisztráltak, ami 42%-os növekedés tavaly augusztushoz képest.
A letöltési számok azt mutatják, hogy az Egyesült Államok a Temu legnagyobb piaca, ahol több mint 200 millió alkalommal töltötték le az alkalmazást. Ez az összes letöltés 27%-át teszi ki az app 2022-es indulása óta. Ezzel szemben az olyan európai országok, mint az Egyesült Királyság, Németország, Franciaország és Spanyolország csak 5%-os részesedéssel bírnak, míg Mexikó, a második legnagyobb piac, mindössze 10%-os forgalmat generált.
A Probolsky Research kutatása szerint az amerikai fogyasztók 76%-a olcsóbbnak találja a Temut, mint az Amazont, míg az Amazon gyorsabb szállítást és nagyobb termékválasztékot kínál. Egy másik, a Piper Sandler Companies által az amerikai tinédzserek körében végzett megkérdezés szerint azonban továbbra is az Amazon a legkedveltebb online vásárlási platform, míg a Temu csak az ötödik helyen áll.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >