Többen többet vásároltak a Pólusban
A Pólus Center az elmúlt két évben látványos, több mint 1 milliárd forintos, az egész létesítményt érintő felújításon esett át. A megújulást a bérlők és a vásárlók egyaránt jól fogadták. Ezt bizonyítja, hogy 2014-ben a bevásárlóközpont éves forgalma 6%-kal magasabb volt az előző évhez képest, 2015 első hónapjai pedig 15%-os emelkedést mutatnak, az előző év megegyező hónapjaihoz viszonyítva.
2014-ben közel 10 millióan látogatták a bevásárlóközpontot, és még a vasárnapi zárva tartás életbe lépése mellett is a Pólus, a tavalyi év azonos időszakának adatát meghaladó, közel 7%-os látogatószám-növekedést produkált az év eleje óta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A JYSK fenntarthatósági stratégiája: innovációk és zöld megoldások a környezetvédelem jegyében
A JYSK fenntarthatósági törekvései jó példát mutatnak a modern kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >