Több szolgáltatást ígér a NAK

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 01. 13. 11:07

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szándékai szerint idén is folytatódik a szolgáltatásaik bővítése, ebben szerephez jutnak olyan informatikai fejlesztések, amelyek a gazdászok tápanyag gazdálkodási, növényvédelmi munkáihoz nyújtanak segítséget. A Kamara már tavaly elkezdte erősíteni szolgáltatói oldalát. Elkészült az élelmiszeripar szakmai partnerlista, hírlevél és tematikus konferenciasorozattal segítették az információhoz jutást. Szintén tavaly bocsátották a tagok rendelkezésére a gazdálkodási napló kitöltéséhet szükséges útmutatókat, illetve segítettek a tápanyaggazdálkodási tervek kialakításában, az ültetvényfelmérésekben, a területmérésekben és a növényvédelmi portállal a növényekkel kapcsolatos védekezésben is.

NAKkamara-nagy

Az idei új szolgáltatási feladatok, terv között szerepelt a NAK új, „BirtOKOS” elnevezésű – kedvező tarifájú – mobiltelefonos- és mobilinternetes-szolgáltatása, amely a kamara szándékai szerint a gazdálkodók egymás közötti és a köztestület munkatársaival való kapcsolattartást könnyíti meg. Az új kamarai rendelkezések szerint ez a mobiltelefonos költség levonható lesz a kamarai tagdíjból, mint ahogy más igénybe vett szolgáltatás költsége is. Idén folytatódik a jégesőelhárító-rendszer előkészítése, valamint a hajdúböszörményi után megnyílik a sárvári kamarai szolgáltató központ is (amelyek mintájára később több hasonló is létesül majd az országban). Ez a központ a Szolgáltató Hálózat Projekt egyik eleme – a másik kettő a tagi elégedettség- és igényfelmérés, valamint a kapcsolattartói hálózat kiépítése –, amit szintén folytat idén a kamara. (munkatársunktól)

Kapcsolódó cikkeink