Több száz üzlet nyitását tervezi a Lidl az Egyesült Királyságban
Rendezvénysorozatra invitálja a vállalkozókat a brit Lidl, amely több száz új üzlet megnyitásával kívánja bővíteni hálózatát.
A diszkont kereskedő új kapcsolatok kialakítását és meglévő partnerségeinek megerősítését célzó rendezvényeken szeretné megismertetni a vállalkozókat a Lidl-lel való együttműködés lehetőségeivel.
A július folyamán Newcastle-ben, Glasgow-ban, Birminghamben és Southamptonban megrendezésre kerülő eseményeken a szupermarket ingatlan- és építőipari szakemberei is részt vesznek.
Ezt a lépést megelőzően a Lidl az év elején közzétette azon potenciális területek listáját, amelyeken terjeszkedni kíván, és amelyek között Edinburgh, Leeds, Liverpool és London is szerepelt.
Richard Taylor, a Lidl fejlesztési vezetője elmondta, hogy a kiskereskedő 30 éves fennállása alkalmával minden eddiginél elkötelezettebb az iránt, hogy országszerte minden háztartás számára elérhető áron biztosítsa a kiváló minőségű termékekhez való hozzáférést.
– Több száz új Lidl áruház nyitását tervezzük, és a vállalkozók, akikkel együtt dolgozunk, alapvető szerepet játszanak e törekvésünk támogatásában – fejtette ki a szakember.
– A rendezvények nem csak arra adnak lehetőséget, hogy új kapcsolatokat alakítsunk ki és kapcsolatba lépjünk meglévő partnereinkkel, de arra is, hogy a résztvevők közvetlenül beszélhessenek az illetékes munkatársakkal.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >