Több száz üzlet nyitását tervezi a Lidl az Egyesült Királyságban
Rendezvénysorozatra invitálja a vállalkozókat a brit Lidl, amely több száz új üzlet megnyitásával kívánja bővíteni hálózatát.
A diszkont kereskedő új kapcsolatok kialakítását és meglévő partnerségeinek megerősítését célzó rendezvényeken szeretné megismertetni a vállalkozókat a Lidl-lel való együttműködés lehetőségeivel.
A július folyamán Newcastle-ben, Glasgow-ban, Birminghamben és Southamptonban megrendezésre kerülő eseményeken a szupermarket ingatlan- és építőipari szakemberei is részt vesznek.
Ezt a lépést megelőzően a Lidl az év elején közzétette azon potenciális területek listáját, amelyeken terjeszkedni kíván, és amelyek között Edinburgh, Leeds, Liverpool és London is szerepelt.
Richard Taylor, a Lidl fejlesztési vezetője elmondta, hogy a kiskereskedő 30 éves fennállása alkalmával minden eddiginél elkötelezettebb az iránt, hogy országszerte minden háztartás számára elérhető áron biztosítsa a kiváló minőségű termékekhez való hozzáférést.
– Több száz új Lidl áruház nyitását tervezzük, és a vállalkozók, akikkel együtt dolgozunk, alapvető szerepet játszanak e törekvésünk támogatásában – fejtette ki a szakember.
– A rendezvények nem csak arra adnak lehetőséget, hogy új kapcsolatokat alakítsunk ki és kapcsolatba lépjünk meglévő partnereinkkel, de arra is, hogy a résztvevők közvetlenül beszélhessenek az illetékes munkatársakkal.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >A narancsbor lehet a nyár új trendje
A TikTok-on megjelenő postok számának robbanásszerű növekedése azt mutatja, hogy…
Tovább olvasom >Ambiciózus nemzetközi együttműködést kötött a Lidl és a WWF
A Lidl, az egyik legnagyobb kiskereskedelmi vállalat és a WWF,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >A környezet miatti aggodalom étrendjük megváltoztatására készteti a fogyasztókat
Az étkezési szokásaikat megváltoztató fogyasztók nagy része környezetvédelmi okokból tesz…
Tovább olvasom >