Több száz üzlet nyitását tervezi a Lidl az Egyesült Királyságban
Rendezvénysorozatra invitálja a vállalkozókat a brit Lidl, amely több száz új üzlet megnyitásával kívánja bővíteni hálózatát.
A diszkont kereskedő új kapcsolatok kialakítását és meglévő partnerségeinek megerősítését célzó rendezvényeken szeretné megismertetni a vállalkozókat a Lidl-lel való együttműködés lehetőségeivel.
A július folyamán Newcastle-ben, Glasgow-ban, Birminghamben és Southamptonban megrendezésre kerülő eseményeken a szupermarket ingatlan- és építőipari szakemberei is részt vesznek.
Ezt a lépést megelőzően a Lidl az év elején közzétette azon potenciális területek listáját, amelyeken terjeszkedni kíván, és amelyek között Edinburgh, Leeds, Liverpool és London is szerepelt.
Richard Taylor, a Lidl fejlesztési vezetője elmondta, hogy a kiskereskedő 30 éves fennállása alkalmával minden eddiginél elkötelezettebb az iránt, hogy országszerte minden háztartás számára elérhető áron biztosítsa a kiváló minőségű termékekhez való hozzáférést.
– Több száz új Lidl áruház nyitását tervezzük, és a vállalkozók, akikkel együtt dolgozunk, alapvető szerepet játszanak e törekvésünk támogatásában – fejtette ki a szakember.
– A rendezvények nem csak arra adnak lehetőséget, hogy új kapcsolatokat alakítsunk ki és kapcsolatba lépjünk meglévő partnereinkkel, de arra is, hogy a résztvevők közvetlenül beszélhessenek az illetékes munkatársakkal.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >Megnyitotta a Lidl Európa legnagyobb logisztikai központját
A Lidl megnyitotta új zászlóshajó logisztikai központját a Párizstól délnyugatra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >