Több száz üzlet nyitását tervezi a Lidl az Egyesült Királyságban
Rendezvénysorozatra invitálja a vállalkozókat a brit Lidl, amely több száz új üzlet megnyitásával kívánja bővíteni hálózatát.
A diszkont kereskedő új kapcsolatok kialakítását és meglévő partnerségeinek megerősítését célzó rendezvényeken szeretné megismertetni a vállalkozókat a Lidl-lel való együttműködés lehetőségeivel.
A július folyamán Newcastle-ben, Glasgow-ban, Birminghamben és Southamptonban megrendezésre kerülő eseményeken a szupermarket ingatlan- és építőipari szakemberei is részt vesznek.
Ezt a lépést megelőzően a Lidl az év elején közzétette azon potenciális területek listáját, amelyeken terjeszkedni kíván, és amelyek között Edinburgh, Leeds, Liverpool és London is szerepelt.
Richard Taylor, a Lidl fejlesztési vezetője elmondta, hogy a kiskereskedő 30 éves fennállása alkalmával minden eddiginél elkötelezettebb az iránt, hogy országszerte minden háztartás számára elérhető áron biztosítsa a kiváló minőségű termékekhez való hozzáférést.
– Több száz új Lidl áruház nyitását tervezzük, és a vállalkozók, akikkel együtt dolgozunk, alapvető szerepet játszanak e törekvésünk támogatásában – fejtette ki a szakember.
– A rendezvények nem csak arra adnak lehetőséget, hogy új kapcsolatokat alakítsunk ki és kapcsolatba lépjünk meglévő partnereinkkel, de arra is, hogy a résztvevők közvetlenül beszélhessenek az illetékes munkatársakkal.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >