Több száz új üzlet nyitását tervezi a Lidl
A Lidl és a Kaufland anyacége, a német Schwarz Gruppe 100 milliárd eurót meghaladó idei forgalommal számol és készen áll arra, hogy további befektetéseket hajtson végre – olvasható a Világgazdaság Online-on.
A Lidl és riválisa, az Aldi élelmiszerlánc komoly befektetésekre készülnek más országokban, így például Nagy-Britanniában, ahol növelni akarják piaci részesedésüket.
A Schwarz Gruppe közleménye szerint a cég tavalyi forgalma 7,4 százalékkal, 96,9 milliárd euróra emelkedett.
A teljes forgalomhoz 74,6 milliárd euróval járult hozzá a Lidl, amelynek 10 460 boltja van Európában és az Egyesült Államokban.
A csoport 7 milliárd euró befektetést hajtott végre tavaly és nagyjából ugyanennyit tervez az idén is.
A Lidl 300-350 új üzlet nyitását tervezi idén, terméklistáját pedig a jelenlegi 1800-ról 2500-ra kívánja feltornázni– nyilatkozta Klaus Gehrig, a Schwarz Gruppe vezérigazgatója a Frankfurter Allgemeine Zeitung című lapnak.
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma már több mint 160 áruházzal van jelen az országban és több mint 4000 munkavállalót foglalkoztat. (vg.hu, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Agrometeorológia: a jövő héten visszatérnek az éjszakai fagyok
A hét végéig még további kiadós eső várható, így folytatódik…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >