Több száz termék árát csökkentette mintegy 40%-kal a spanyol DIA
A spanyol DIA szupermarket-lánc több mint 200 termék árát csökkentette mintegy 40%-kal és a promóciós költést 17%-kal 175 millió euróra növelte 2025-ben.
Az „alacsony árak” stratégiájába eszközölt befektetés heti, elsősorban a friss élelmiszerekre irányuló akciókat támogat azzal a céllal, hogy megfizethető áron kínálhasson minőséget a kereskedő a vásárlóknak – adta hírül az ESM Magazine.
A költések beszűkülését érzékelve a DIA már eddig is több mint 500 millió eruót fordított akcióra-promócióra az elmúlt négy évben a vásárlóknak nyújtott személyre szabott árkedvezmények és exkluzív kuponok formájában.
A DIA kedvezményei akár 25%-kal csökkenthetik a háztartások éves élelmiszer-költését, ami egy 1.000 eurós bevásárlás esetén 200–250 euró megtakarítást jelenthet. Saját márkás termékei szintén 25%-os megtakarítást kínálnak a hagyományos márkákhoz képest.
A közel hatmillió Club DIA tag éves szinten további, akár 500 eurós kedvezményeket érhet el a vállalat partnerein keresztül. A DIA mobilalkalmazása, amelyet szintén hatmillióan töltöttek le, digitális pénztárcát és exkluzív kuponokat kínál, valamint játékokat, például a népszerű Szerencsekereket, amely már milliós nyereményeket osztott ki.
A vállalat célja digitális platformjának további fejlesztése, hogy még egyszerűbbé és interaktívabbá tegye a spórolást vásárlói számára.
A DIA jól teljesített a 2024-es pénzügyi évben: a spanyolországi forgalom 7,1%-kal nőtt az utolsó negyedévben, míg az éves növekedés 5,4% volt.
Kapcsolódó cikkeink
25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >A Paradicsom még odébb van
A hazai zöldségek-gyümölcsök választékának szélesítése az üzletekben a kormányzat, a…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >