Több száz termék árát csökkentette mintegy 40%-kal a spanyol DIA
A spanyol DIA szupermarket-lánc több mint 200 termék árát csökkentette mintegy 40%-kal és a promóciós költést 17%-kal 175 millió euróra növelte 2025-ben.
Az „alacsony árak” stratégiájába eszközölt befektetés heti, elsősorban a friss élelmiszerekre irányuló akciókat támogat azzal a céllal, hogy megfizethető áron kínálhasson minőséget a kereskedő a vásárlóknak – adta hírül az ESM Magazine.
A költések beszűkülését érzékelve a DIA már eddig is több mint 500 millió eruót fordított akcióra-promócióra az elmúlt négy évben a vásárlóknak nyújtott személyre szabott árkedvezmények és exkluzív kuponok formájában.
A DIA kedvezményei akár 25%-kal csökkenthetik a háztartások éves élelmiszer-költését, ami egy 1.000 eurós bevásárlás esetén 200–250 euró megtakarítást jelenthet. Saját márkás termékei szintén 25%-os megtakarítást kínálnak a hagyományos márkákhoz képest.
A közel hatmillió Club DIA tag éves szinten további, akár 500 eurós kedvezményeket érhet el a vállalat partnerein keresztül. A DIA mobilalkalmazása, amelyet szintén hatmillióan töltöttek le, digitális pénztárcát és exkluzív kuponokat kínál, valamint játékokat, például a népszerű Szerencsekereket, amely már milliós nyereményeket osztott ki.
A vállalat célja digitális platformjának további fejlesztése, hogy még egyszerűbbé és interaktívabbá tegye a spórolást vásárlói számára.
A DIA jól teljesített a 2024-es pénzügyi évben: a spanyolországi forgalom 7,1%-kal nőtt az utolsó negyedévben, míg az éves növekedés 5,4% volt.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Egymillió új taggal bővült tavaly a DIA hűségprogramja
A spanyol DIA szupermarketlánc 2024-ben több mint egymillió új taggal…
Tovább olvasom >Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >