Több száz termék árát csökkentette mintegy 40%-kal a spanyol DIA

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 02. 14. 09:14

A spanyol DIA szupermarket-lánc több mint 200 termék árát csökkentette mintegy 40%-kal és a promóciós költést 17%-kal 175 millió euróra növelte 2025-ben.

Az „alacsony árak” stratégiájába eszközölt befektetés heti, elsősorban a friss élelmiszerekre irányuló akciókat támogat azzal a céllal, hogy megfizethető áron kínálhasson minőséget a kereskedő a vásárlóknak – adta hírül az ESM Magazine.

A költések beszűkülését érzékelve a DIA már eddig is több mint 500 millió eruót fordított akcióra-promócióra az elmúlt négy évben a vásárlóknak nyújtott személyre szabott árkedvezmények és exkluzív kuponok formájában.

A DIA kedvezményei akár 25%-kal csökkenthetik a háztartások éves élelmiszer-költését, ami egy 1.000 eurós bevásárlás esetén 200–250 euró megtakarítást jelenthet. Saját márkás termékei szintén 25%-os megtakarítást kínálnak a hagyományos márkákhoz képest.

A közel hatmillió Club DIA tag éves szinten további, akár 500 eurós kedvezményeket érhet el a vállalat partnerein keresztül. A DIA mobilalkalmazása, amelyet szintén hatmillióan töltöttek le, digitális pénztárcát és exkluzív kuponokat kínál, valamint játékokat, például a népszerű Szerencsekereket, amely már milliós nyereményeket osztott ki.

A vállalat célja digitális platformjának további fejlesztése, hogy még egyszerűbbé és interaktívabbá tegye a spórolást vásárlói számára.

A DIA jól teljesített a 2024-es pénzügyi évben: a spanyolországi forgalom 7,1%-kal nőtt az utolsó negyedévben, míg az éves növekedés 5,4% volt.

Kapcsolódó cikkeink