Több száz termék árát csökkentette mintegy 40%-kal a spanyol DIA
A spanyol DIA szupermarket-lánc több mint 200 termék árát csökkentette mintegy 40%-kal és a promóciós költést 17%-kal 175 millió euróra növelte 2025-ben.
Az „alacsony árak” stratégiájába eszközölt befektetés heti, elsősorban a friss élelmiszerekre irányuló akciókat támogat azzal a céllal, hogy megfizethető áron kínálhasson minőséget a kereskedő a vásárlóknak – adta hírül az ESM Magazine.
A költések beszűkülését érzékelve a DIA már eddig is több mint 500 millió eruót fordított akcióra-promócióra az elmúlt négy évben a vásárlóknak nyújtott személyre szabott árkedvezmények és exkluzív kuponok formájában.
A DIA kedvezményei akár 25%-kal csökkenthetik a háztartások éves élelmiszer-költését, ami egy 1.000 eurós bevásárlás esetén 200–250 euró megtakarítást jelenthet. Saját márkás termékei szintén 25%-os megtakarítást kínálnak a hagyományos márkákhoz képest.
A közel hatmillió Club DIA tag éves szinten további, akár 500 eurós kedvezményeket érhet el a vállalat partnerein keresztül. A DIA mobilalkalmazása, amelyet szintén hatmillióan töltöttek le, digitális pénztárcát és exkluzív kuponokat kínál, valamint játékokat, például a népszerű Szerencsekereket, amely már milliós nyereményeket osztott ki.
A vállalat célja digitális platformjának további fejlesztése, hogy még egyszerűbbé és interaktívabbá tegye a spórolást vásárlói számára.
A DIA jól teljesített a 2024-es pénzügyi évben: a spanyolországi forgalom 7,1%-kal nőtt az utolsó negyedévben, míg az éves növekedés 5,4% volt.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős árcsökkentésbe kezd a PENNY – közel 170 háztartási termék ára mérséklődik
Május 30-tól újabb, nagyszabású árcsökkentést indított a PENNY Magyarország, amely…
Tovább olvasom >Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >