Több száz termék árát csökkentette mintegy 40%-kal a spanyol DIA
A spanyol DIA szupermarket-lánc több mint 200 termék árát csökkentette mintegy 40%-kal és a promóciós költést 17%-kal 175 millió euróra növelte 2025-ben.
Az „alacsony árak” stratégiájába eszközölt befektetés heti, elsősorban a friss élelmiszerekre irányuló akciókat támogat azzal a céllal, hogy megfizethető áron kínálhasson minőséget a kereskedő a vásárlóknak – adta hírül az ESM Magazine.
A költések beszűkülését érzékelve a DIA már eddig is több mint 500 millió eruót fordított akcióra-promócióra az elmúlt négy évben a vásárlóknak nyújtott személyre szabott árkedvezmények és exkluzív kuponok formájában.
A DIA kedvezményei akár 25%-kal csökkenthetik a háztartások éves élelmiszer-költését, ami egy 1.000 eurós bevásárlás esetén 200–250 euró megtakarítást jelenthet. Saját márkás termékei szintén 25%-os megtakarítást kínálnak a hagyományos márkákhoz képest.
A közel hatmillió Club DIA tag éves szinten további, akár 500 eurós kedvezményeket érhet el a vállalat partnerein keresztül. A DIA mobilalkalmazása, amelyet szintén hatmillióan töltöttek le, digitális pénztárcát és exkluzív kuponokat kínál, valamint játékokat, például a népszerű Szerencsekereket, amely már milliós nyereményeket osztott ki.
A vállalat célja digitális platformjának további fejlesztése, hogy még egyszerűbbé és interaktívabbá tegye a spórolást vásárlói számára.
A DIA jól teljesített a 2024-es pénzügyi évben: a spanyolországi forgalom 7,1%-kal nőtt az utolsó negyedévben, míg az éves növekedés 5,4% volt.
Kapcsolódó cikkeink
BP benzinkutakon nyit boltokat a DIA Spanyolországban
A spanyolországi DIA szupermarketlánc és a BP együttműködésének köszönhetően egy…
Tovább olvasom >Földrengés rázta meg a magyarok kedvenc üdülőhelyét
5,5-es erősségű földrengés rázta meg ma reggel Dél-Spanyolország délkeleti partvidékét…
Tovább olvasom >Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >