Több szakmai elismerést is kapott a Coop
A Coop néhány napon belül két szakmai elismerésben is részesült. Magyarország legrégebbi üzletlánca felelős társadalmi szerepvállalásáért CSR Hungary Díjat kapott, továbbá a legjobb márkáknak járó, Superbrands 2012 védjegyet is kiérdemelte.
Az eredményes, átlátható korrekt üzletvitel, a munkatársak emberi és szakmai megbecsülése és a minőség iránti elkötelezettség az alapja a Coop üzletfilozófiájának, amit a vásárlókon és partnereken túl a szakma is elismer. Ezen szempontok alapján idén decemberben az üzletlánc a Superbrands védjegyet és a CSR Hungary Díjat is kiérdemelte tevékenységéért.
A 2008-ban alapított, mára presztízsértékű CSR Hungary Díj a legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseket, termékeket, szolgáltatásokat, projekteket és menedzsmentrendszereket értékeli. Az idei évben a kilencfős bíráló bizottság a „Közös felelősség – Közös ügyek – sport, egészség” kategóriában a Coop olimpiai támogatási programját díjazta. Takács Júlia, a díj alapítója az ünnepélyes átadáson értékelte a Coop a MOB-bal együttműködve megszervezett, „Küldjünk közösen egy hajrát!” rendezvénysorozatát, amely mint hangsúlyozta országos mozgalommá nőtt, és az olimpia eszmeiségét nagyon sikeresen közvetítette a magyar társadalom felé. Kiemelkedőnek nevezte, hogy a program keretében a vásárlók és dolgozók az ország szinte összes településén, 3000 boltban kihelyezett szalagokra jókívánságokat írhattak a londoni olimpiára utazó magyar sportolóknak címezve. Az estén Mohamed Aida olimpikon, tőrvívó adta át a díjat a Coop képviselőjének, majd elmondta: „korábbi évek, évtizedek olimpikonjai is részt vettek a lelkesítő üzenetek összegyűjtésében, ami személy szerint nekem nagyon jól esett. Több mint 15 kilométer szurkolói szalagot sikerült összegyűjteni, amit az olimpiai faluban is kiállítottak. El sem tudom mondani, hogy mit jelentett számunkra, milyen erőt adott a hazaiak szeretete a londoni olimpia alkalmával. Elismerésreméltó, ahogy a programba több tízezer, vagy talán több millió embert sikerült bevonni”.
Ezt követően néhány nap eltéréssel a szakma azon márkák előtt tisztelgett, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartásáért sikeresen dolgoznak. A Coop üzletlánc azon kevés cégek közé tartozik, ami idén az üzleti szektor díja, a Business Superbrands (B2B) mellett, a klasszikus fogyasztói elismerést, a Superbrands-t is kiérdemelte.
A képen:
Salgó István, a Business Superbrands Szakértői Bizottság elnöke
Komoróczki István, Coop üzletlánc szóvivője
Sipos-Tompa János, CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának tagja
Serényi János, Superbrands program szakmai vezetője
Serényi János, a Superbrands program szakmai vezetője a díj indoklása kapcsán elmondta, hogy a 100%-ban magyar tulajdonban lévő Coop Gazdasági Csoport valóban újat és elismerésre méltót alkotott az elmúlt időszakban. Kiemelte, hogy a hazai piacon az egyik legnagyobb forgalommal büszkélkedő kereskedelmi franchise rendszernek meghatározó szerepe van a foglalkoztatásban, hiszen több mint 30 000 főnek biztosít munkát. A 3000 franchise boltnak köszönhetően naponta mintegy 1,5 millió vevő találkozik az üzletlánc kínálatával, közte az immár több mint 700 magas színvonalú saját márkás termékével. Minderre csak egy kiváló – mondhatni szuper – fogyasztói Superbrand képes – hangsúlyozta a program szakmai vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >