Több országban is meghibásodott a McDonald’s informatikai rendszere
A McDonald’s egyik alapvető informatikai rendszere meghibásodott, ami technikai problémákat okozott számos japán, ausztrál és hongkongi étteremben.
A franchise hongkongi hálózatában például nem működik a mobilos és a kioszkos rendelés, míg Japánban több helyen leállították a rendelések felvételét, mind személyesen, mind mobilosan. A McDonald’s szóvivője elismerte a problémát, és közölte, hogy azon dolgoznak, hogy minél hamarabb megoldást találjanak a helyzetre.
A fennakadások miatt az egyes éttermekben vásárlást megkísérlő ügyfelek különböző tapasztalatokról számoltak be: volt, ahol minden rendben volt, míg másoknak lehetetlenné vált bármilyen vásárlás, legyen az interneten vagy autós rendeléssel. Az incidens hátterében az informatikai rendszer meghibásodása áll, ami az éttermi működés akadozását okozza.
A McDonald’s azon dolgozik, hogy mielőbb helyreállítsa a rendszert, és biztosítsa ügyfelei számára a zavartalan vásárlási élményt.
Kapcsolódó cikkeink
Filantróp megközelítéssel
Jelentős előrelépést ért el a munkaerőpiaci befogadás előmozdítása terén a…
Tovább olvasom >A McDonald’s karakterei is bekerülnek a Minecraft univerzumába
A játék- és mozirajongók számára az év egyik legjobban várt…
Tovább olvasom >A libamáj a magyarok egyik kedvenc luxusélelmiszere
Hazánkban a legtöbben a kaviárt, a szarvasgombát és a libamájat…
Tovább olvasom >További cikkeink
A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: szükség van az árrésstopra
A keddi adatok is bizonyítják, hogy szükség van az árrésstopra…
Tovább olvasom >