Több országban is meghibásodott a McDonald’s informatikai rendszere
A McDonald’s egyik alapvető informatikai rendszere meghibásodott, ami technikai problémákat okozott számos japán, ausztrál és hongkongi étteremben.
A franchise hongkongi hálózatában például nem működik a mobilos és a kioszkos rendelés, míg Japánban több helyen leállították a rendelések felvételét, mind személyesen, mind mobilosan. A McDonald’s szóvivője elismerte a problémát, és közölte, hogy azon dolgoznak, hogy minél hamarabb megoldást találjanak a helyzetre.
A fennakadások miatt az egyes éttermekben vásárlást megkísérlő ügyfelek különböző tapasztalatokról számoltak be: volt, ahol minden rendben volt, míg másoknak lehetetlenné vált bármilyen vásárlás, legyen az interneten vagy autós rendeléssel. Az incidens hátterében az informatikai rendszer meghibásodása áll, ami az éttermi működés akadozását okozza.
A McDonald’s azon dolgozik, hogy mielőbb helyreállítsa a rendszert, és biztosítsa ügyfelei számára a zavartalan vásárlási élményt.
Kapcsolódó cikkeink
Botrányba fulladt a japán McDonald’s akciója – ételpazarlás kísérte a rohamot
Bontatlan hamburgerek és kiöntött sült burgonyák maradtak annak az akciónak…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >Végre nálunk is kapható lesz az Amerikában már népszerű Grimace Shake
Július 24-én Magyarországon is bemutatkozik a McDonald’s egyik legkülönlegesebb shake-je,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendület az alapításokban, de a cégszámcsökkenés még nem állt meg
Új alapítási hullám érte el a cégvilágot júliusban, mégis tart…
Tovább olvasom >Új könnyítések a fenntarthatósági jelentésben
2025. július 11-én az Európai Bizottság elfogadta a fenntarthatósági jelentéstételi…
Tovább olvasom >Három vármegye, ahol nem a karácsony a csúcs: nyáron száguld a kiskereskedelem
Országos szinten december a kiskereskedelem csúcshónapja: az ünnepi szezon és…
Tovább olvasom >