Több országban is meghibásodott a McDonald’s informatikai rendszere
A McDonald’s egyik alapvető informatikai rendszere meghibásodott, ami technikai problémákat okozott számos japán, ausztrál és hongkongi étteremben.
A franchise hongkongi hálózatában például nem működik a mobilos és a kioszkos rendelés, míg Japánban több helyen leállították a rendelések felvételét, mind személyesen, mind mobilosan. A McDonald’s szóvivője elismerte a problémát, és közölte, hogy azon dolgoznak, hogy minél hamarabb megoldást találjanak a helyzetre.
A fennakadások miatt az egyes éttermekben vásárlást megkísérlő ügyfelek különböző tapasztalatokról számoltak be: volt, ahol minden rendben volt, míg másoknak lehetetlenné vált bármilyen vásárlás, legyen az interneten vagy autós rendeléssel. Az incidens hátterében az informatikai rendszer meghibásodása áll, ami az éttermi működés akadozását okozza.
A McDonald’s azon dolgozik, hogy mielőbb helyreállítsa a rendszert, és biztosítsa ügyfelei számára a zavartalan vásárlási élményt.
Kapcsolódó cikkeink
Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >A sarki fény is beköltözik Nyugati téri Mekibe az adventi időszakban
A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója, a fényfestéssel és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >