Több országban is meghibásodott a McDonald’s informatikai rendszere
A McDonald’s egyik alapvető informatikai rendszere meghibásodott, ami technikai problémákat okozott számos japán, ausztrál és hongkongi étteremben.
A franchise hongkongi hálózatában például nem működik a mobilos és a kioszkos rendelés, míg Japánban több helyen leállították a rendelések felvételét, mind személyesen, mind mobilosan. A McDonald’s szóvivője elismerte a problémát, és közölte, hogy azon dolgoznak, hogy minél hamarabb megoldást találjanak a helyzetre.
A fennakadások miatt az egyes éttermekben vásárlást megkísérlő ügyfelek különböző tapasztalatokról számoltak be: volt, ahol minden rendben volt, míg másoknak lehetetlenné vált bármilyen vásárlás, legyen az interneten vagy autós rendeléssel. Az incidens hátterében az informatikai rendszer meghibásodása áll, ami az éttermi működés akadozását okozza.
A McDonald’s azon dolgozik, hogy mielőbb helyreállítsa a rendszert, és biztosítsa ügyfelei számára a zavartalan vásárlási élményt.
Kapcsolódó cikkeink
Új Happy Meal-szabály a botrány után
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Extra újdonsággal, még több retro ízzel érkezik Dzsúdló a Meki éttermekbe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Prémium italok a McDonald’sben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elkezdődött a VI. Bodrogi PET Kupa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >