Több országban is meghibásodott a McDonald’s informatikai rendszere
A McDonald’s egyik alapvető informatikai rendszere meghibásodott, ami technikai problémákat okozott számos japán, ausztrál és hongkongi étteremben.
A franchise hongkongi hálózatában például nem működik a mobilos és a kioszkos rendelés, míg Japánban több helyen leállították a rendelések felvételét, mind személyesen, mind mobilosan. A McDonald’s szóvivője elismerte a problémát, és közölte, hogy azon dolgoznak, hogy minél hamarabb megoldást találjanak a helyzetre.
A fennakadások miatt az egyes éttermekben vásárlást megkísérlő ügyfelek különböző tapasztalatokról számoltak be: volt, ahol minden rendben volt, míg másoknak lehetetlenné vált bármilyen vásárlás, legyen az interneten vagy autós rendeléssel. Az incidens hátterében az informatikai rendszer meghibásodása áll, ami az éttermi működés akadozását okozza.
A McDonald’s azon dolgozik, hogy mielőbb helyreállítsa a rendszert, és biztosítsa ügyfelei számára a zavartalan vásárlási élményt.
Kapcsolódó cikkeink
Hullámvölgyben a brit McDonald’s – új riválisok, régi gondok
A gyorsétterem-óriás egykor rajongással várt amerikai exportcikk volt a britek…
Tovább olvasom >Egyedi vízre épült terasszal érkezik a McDonald’s a siófoki Plázsra
A McDonald’s új zenei helyszínnel bővíti hazai jelenlétét: a Plázs…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >