SPAR: több mint ötszáz mesekönyv gyűlt össze a futófesztiválon
Idén is megdőlt a nevezési rekord a 33. alkalommal megrendezett SPAR Budapest Maraton® Fesztiválon, amelyre több mint ötezer külföldi sportoló érkezett. A futófesztivál nem csak a sportról, hanem a társadalmi felelőségvállalásról is szólt. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös kezdeményezésére a résztvevők több mint ötszáz mesekönyvet gyűjtöttek a rászoruló gyermekek számára.
A SPAR Budapest Maraton® Fesztivál Magyarország egyik legfontosabb szabadidős sporteseményévé nőtte ki magát az utóbbi évek során, amelyet idén már 33. alkalommal szervezett meg a Budapesti Sportiroda. A 2018. október 6-án és 7-én rendezett maratonra 33.500-an regisztráltak. A fesztivál kiemelkedő nemzetközi részvétellel zajlott. A rendezvény hírnevét és nemzetközi elismertségét jelzi, hogy idén – 96 országból érkezett – 5.200 külföldi futó állt a rajtvonalhoz, a legtöbben idén is Franciaországból, Nagy Britanniából és Németországból érkeztek. Az ország legnagyobb futófesztiválján idén is számos művész, közéleti személyiség és sportoló vett részt.
„A SPAR Magyarország azért áll évről évre a Budapest Maraton® Fesztivál mellé, mert a vállalat elkötelezett az egészséges életmód és a sport mellett. A legszélesebb közönséget szeretnénk megszólítani: futni, sportolni, egészségesen élni jó” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR Budapest Maraton® Fesztivál lehetőséget biztosított arra is, hogy a résztvevők és a látogatók egy fontos ügy mellé állhassanak. „A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR az idei futófesztiválon is közösen gyűjtötték a mesekönyveket a rászoruló gyermekeknek. A szervezők a már nem használt, jó állapotú mesekönyveket várták a résztvevőktől. Sikeres volt az akció, hiszen a kezdeményezésnek köszönhetően, több mint ötszáz ajándékkönyv gyűlt össze a legszegényebb gyermekek számára. Ezen kívül a SPAR 1.037.400 forintot, azaz a maratoni standja teljes bevételét ebben az évben is a szeretetszolgálat „Ide hozzuk a játszóteret!” elnevezésű programjának támogatására ajánlotta fel. A futófesztiválon a mobil játszóteret pedig ki is lehetetett próbálni” – hangsúlyozta Maczelka Márk.
A SPAR kiemelten fontosak tartja az összetartozást, mint közösségi értéket, ezért az áruházlánc saját dolgozóit is a futófesztiválon való nevezésre buzdította úgy, hogy a nevezési díjukat átvállalta.
Az idei év egyik különlegessége volt, hogy a 10 kilométeres távon Ördög Nóra is rajthoz állt. A SPAR háziasszonya, dolgozó édesanyaként nem kis küldetésre vállalkozott: egy hathetes felkészítő programot követően együtt futotta le rajongóival a távot. Ördög Nóra felkészülését a SPAR Életmód Program segítségével valósította meg.
A versenyzők és a fesztiválra érkező látogatók megismerkedhettek a SPAR saját húsüzemével és saját convenience – azaz kényelmi termékeket gyártó – üzemével is. A Regnum Húsüzem és a SPAR enjoy. convenience üzem termékeit a helyszínen meg lehetett kóstolni.
A közleményhez csatolt képeket gyors regisztráció után nagyobb felbontásban is elérheti a SPAR Médiatárban, a http://mediatar.spar.hu/ oldalon. A felületen lehetősége nyílik a SPAR további publikus képeit is letölteni. A képek felhasználásakor kérjük, hogy a spar.hu fotókreditet használja.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >