Több mint kétszáz millió forintból fejleszt a Rubin Kft.
Több mint kétszáz millió forintos, feltételesen vissza nem térítendő támogatásból fejleszti működési hatékonyságát a szegedi, fűszerpaprika feldolgozással foglalkozó Rubin Kft. – tájékoztatta a társaság szerdán az MTI-t.

Közel 210 milliós vissza nem térítendő támogatást kapott a Rubin Kft
A vállalat a 209,3 millió forintos támogatást a Széchenyi Terv Plusz Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Programból (GINOP) kapja a társaság versenyképességének javítására, piaci pozíciójának erősítésére, hatékonyságának fokozására.
A támogatott projekt több elemből áll, amelynek része új gépek beszerzése, a telephely korszerűsítése, az információs-technológia fejlesztése, képzési és tanácsadási szolgáltatás igénybevétele, valamint napkollektorok beszerzése is.
A szegedi társaság 25 éves múlttal rendelkezik, piacvezető szerepet tölt be a magyarországi fűszerpaprika feldolgozás területén, és nemzetközi szinten is értékesíti termékeit – írták.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Rubin Kft. tavalyi nettó árbevétele 418,6 millió forint volt, egy évvel korábban pedig 124,1 millió forintot tett ki. A cég 2021-ben 60,4 millió forint nyereséggel zárt, míg 2020-ban az adózott eredménye 12,4 millió forint volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: hamarosan újraindulhatnak a kínai-magyar agrárkapcsolatok
A magyar mezőgazdaságot és agráriumot számos kihívás érte az utóbbi…
Tovább olvasom >Áprilisban 5,0 százalékkal visszaesett az ipari termelés
2025 áprilisában az ipari termelés volumene 5,0, munkanaphatástól megtisztítva 2,3…
Tovább olvasom >Az Agrárkamara az általános iskolások számára idén is szervez pályaorientációs táborokat
Az agrárszakmák népszerűsítése érdekében idén is ingyenes pályaorientációs táborokat szervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >