Több mint három milliárdot költ marketingre a Magyar Turizmus Zrt.
A Magyar Turizmus Zrt. által, a bel- illetve külföldi kommunikációs és marketing feladatokra kiírt két gyorsított tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. illetve a Mediaedge:cia Hungary Kft. nyerte, a két feladat nettó értéke meghaladja a 3 milliárd forintot – derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.
A külföldi turisztikai marketingre kiírt tenderre egyedül a Mediaedge:cia Hungary Kft. adott ajánlatot. A munka két évre szól, nettó 1 milliárd 575 millió forint keretösszeggel.
A belföldi médiastratégia alkotásra, médiatervezésre kiírt közbeszerzésre is egy ajánlat érkezett, az I.M.G. Inter Media Group Kft.-é. A szintén kétéves keretszerződés összege itt is nettó 1 milliárd 575 millió forint.
(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 1,2 milliárd forintnyi turisztikai fejlesztés Bács-Kiskunban
Turisztikai fejlesztésekre több mint 1,2 milliárd forintot fordíthatnak Bács-Kiskun vármegyében…
Tovább olvasom >Egy nap alatt kétszer zárta be ugyanazt a két kínai büfét a fogyasztóvédelem
Egy nap alatt kétszer kellett bezárnia ugyanazt a két fővárosi…
Tovább olvasom >Áttörés történt a szabadidősport, az élménysport és az aktív turizmus területén
Áttörés történt Magyarországon a szabadidősport, az élménysport és az aktív…
Tovább olvasom >