Több mint három milliárdot költ marketingre a Magyar Turizmus Zrt.
A Magyar Turizmus Zrt. által, a bel- illetve külföldi kommunikációs és marketing feladatokra kiírt két gyorsított tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. illetve a Mediaedge:cia Hungary Kft. nyerte, a két feladat nettó értéke meghaladja a 3 milliárd forintot – derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.
A külföldi turisztikai marketingre kiírt tenderre egyedül a Mediaedge:cia Hungary Kft. adott ajánlatot. A munka két évre szól, nettó 1 milliárd 575 millió forint keretösszeggel.
A belföldi médiastratégia alkotásra, médiatervezésre kiírt közbeszerzésre is egy ajánlat érkezett, az I.M.G. Inter Media Group Kft.-é. A szintén kétéves keretszerződés összege itt is nettó 1 milliárd 575 millió forint.
(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meglepetés a nemzetközi szállodaláncok rangsorában: a nagy nevek alulteljesítettek
A nemzetközi szállodaláncok között végzett felmérésben meglepő eredmények születtek, amelyek…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >