Több mint három milliárdot költ marketingre a Magyar Turizmus Zrt.
A Magyar Turizmus Zrt. által, a bel- illetve külföldi kommunikációs és marketing feladatokra kiírt két gyorsított tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. illetve a Mediaedge:cia Hungary Kft. nyerte, a két feladat nettó értéke meghaladja a 3 milliárd forintot – derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.
A külföldi turisztikai marketingre kiírt tenderre egyedül a Mediaedge:cia Hungary Kft. adott ajánlatot. A munka két évre szól, nettó 1 milliárd 575 millió forint keretösszeggel.
A belföldi médiastratégia alkotásra, médiatervezésre kiírt közbeszerzésre is egy ajánlat érkezett, az I.M.G. Inter Media Group Kft.-é. A szintén kétéves keretszerződés összege itt is nettó 1 milliárd 575 millió forint.
(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >