Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek keretében az év végéig 1000 új munkavállalót kíván felvenni. A lépés az országban jelenleg több mint 1050 üzletet működtető és 45000-nél is több alkalmazottat foglalkoztató diszkontlánc folyamatos terjeszkedését támogatja.

Fotó: Simon Hadley
A kereskedő az üzletek legkülönbözőbb pozícióira – többek között eladói, takarítói, gyakornoki és vezetői munkakörökbe – keres új munkarőt. A cég versenyképes bért kínál: az eladók országos szinten minimum 12,75 font/óra kezdő fizetést kapnak, amely tapasztalattal akár 13,66 fontra is emelkedhet. Londonban ez az összeg 14,05 font/óráról indul, és elérheti a 14,35 fontot is – írja a Grocery Gazette.
A toborzás különösen intenzív olyan kulcsfontosságú helyszíneken, mint a londoni Fulham Broadway vagy a surrey-i Caterham, hiszen az Aldi újabb régiókban terjeszkedik tovább.
Mint azt Kelly Stokes, az Aldi UK toborzási igazgatója elmondta, a kereskedő a versenyképes béreken és juttatásokon felül pozitív munkakörnyezetet és valódi előrelépési lehetőségeket is kínál azoknak, akik úgy döntenek, csatlakoznak a vállalathoz.
Az Aldi megerősítette, hogy hosszú távú célja a brit üzletek számának 1500-ra növelése, minek érdekében továbbra is jelentős beruházásokat tervez új egységek megnyitásába.
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >