Több mint egymillió palack pezsgő és több száz tonna virsli a Tescóban
Több mint egymillió palack pezsgő, gyerek pezsgő, gyöngyöző bor, valamint 350 tonna lédig és 700.000 csomag előrecsomagolt virsli várta a vásárlókat szilveszter előtt a Tesco 214 áruházában.
A két ünnep között a Tesco 140 fajta pezsgőt kínált, melyek között megtalálhatóak a különböző gyümölcs-ízesítésű pezsgők, a kölyökpezsgők és a gyöngyöző borok. Ebben az időszakban az áruházlánc az átlagosnál tízszer több pezsgőt forgalmaz. Érdekesség, hogy még mindig az édes pezsgő a legkeresettebb, de a tendencia azt mutatja, hogy az előző évekhez képest egyre többen választják félszáraz, száraz, minőségi termékeket. Népszerűek a Tesco saját márkás, minőségi pezsgői és habzóborai, de például Schloss Böchingen pezsgő már 489 forintért, Törley pezsgők pedig már 799 forinttól kaphatóak.
A virsli választék is meggyőző: szilveszter előtt 86 féle virslit kínált az üzletlánc. A legnépszerűbb a 2 csomag vásárlása esetén 298Ft/kg áron kapható 1kg-os Value baromfivirsli, illetve az 545Ft/kg-os lédig frankfurti virsli. Emellett keresett még a 199Ft-os, 140g-os Füstli és a 799Ft-os kg-os áron kapható lédig bécsi virsli. A szilveszter közeledtével a virsli-forgalom az átlagos négy-ötszörösére emelkedik.
A vásárlók igényeinek kielégítése érdekében a Tesco nagyon szigorú és rendszeres ellenőrzéseket végez sajátmárkás termékein minőségi és termékbiztonsági szempontokból. Ezek alól a virslik sem képeztek kivételt: nemrégiben az áruházlánc az üzleteiben forgalmazott virslik közül többet érzékszervi teszteknek is alávetett a független SGS Hungária segítségével. A képzett bírálók több kritérium alapján (küllem, állomány, szín, íz, illat) hasonlították össze a Tesco sajátmárkás termékeit egyéb márkájú, megegyező kategóriájú áruival. A baromfi virslik között a Tesco Value 1000g-os baromfi virsli az első helyen végzett, míg a sertés virslik közül 2 termék is (Tesco Standard sertés virsli és Tesco Value sertés frankfurti virsli) a dobogón végzett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >