Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona
Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona Zrt.
Mészáros Tamás vezérigazgató csütörtöki sajtótájékoztatóján elmondta, hogy az új gyártósorral immár tíz gyártósora van a cégnek, miközben a beruházás által a vállalat müzliszelet gyártási kapacitása megduplázódhat. Jelezte, hogy a beruházást saját erőből és hitelből finanszírozták, egyúttal új munkahelyeket is teremtettek.
Közölte, hogy tíz hazai és nemzetközi cég dolgozott az egyéni fejlesztésű gépsoron, amely magyar, szlovák és olasz gépegységekből áll. Megjegyezte, hogy a fejlesztésnek köszönhetően a külföldre irányuló szállításaik bővülhetnek, a közép-kelet-európai piac mellett nyugat-európai régiókat is elérve.
Mészáros Tamás kiemelte, hogy a Cerbona a kapacitásbővítés után négy gépsorral évente 4000 tonna müzliszeletet képes legyártani, amely több mint 150 millió darabot jelent. Ez régiós szinten is komoly kapacitás – fűzte hozzá.
Pókecz Attila, a társaság tulajdonosa arról beszélt, hogy a Nestlétől megvásárolták a Boci márkát, amely egy egészen más terület a Cerbona számára. A csokoládémárka egy új kihívás számukra, amely hosszú távon komoly értéke lehet a portfóliójuknak.
A nyilvános cégadatok szerint a kicsivel több mint 140 embert foglalkoztató Cerbona Zrt. a 2023-as üzleti évben 7,125 milliárd forint nettó árbevételt és 762 millió forintos adózott eredményt ért el. Egy évvel korábban 1,696 milliárd forintnyi árbevételt és 184 millió forintos nyereséget realizált.
Kapcsolódó cikkeink
79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Új ízekkel bővül a Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs termékcsalád
Két új ízzel bővíti cukor- és édesítőszermentes portfólióját a Szentkirályi…
Tovább olvasom >