Több mint egy év után ismét lesz Coca-Cola a Tescoban
Az üdítőital-gyártó kétliteres, visszaváltható csomagolásban szállít light és hagyományos kólát a Tescónak, és ezek lassanként meg is jelennek az élelmiszer-hálózat polcain.
A két cég azért nem állt szóba egymással több mint egy évig, mert eltértek
elképzeléseik: míg a Tesco a saját adatai szerint leggyorsabban forgó
termékekre koncentrált, addig a Coca-Cola széles termékpalettával
szeretett volna megjelenni az áruházak polcain. Az üdítőital-gyártó egyébként
néhány évvel ezelőtt az Auchan polcairól is "eltüntette magát", igaz,
jóval rövidebb időre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >