Több mint egy év után ismét lesz Coca-Cola a Tescoban
Az üdítőital-gyártó kétliteres, visszaváltható csomagolásban szállít light és hagyományos kólát a Tescónak, és ezek lassanként meg is jelennek az élelmiszer-hálózat polcain.
A két cég azért nem állt szóba egymással több mint egy évig, mert eltértek
elképzeléseik: míg a Tesco a saját adatai szerint leggyorsabban forgó
termékekre koncentrált, addig a Coca-Cola széles termékpalettával
szeretett volna megjelenni az áruházak polcain. Az üdítőital-gyártó egyébként
néhány évvel ezelőtt az Auchan polcairól is "eltüntette magát", igaz,
jóval rövidebb időre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >