Több mint 9 százalékkal növekedett a dm
A változó körülmények között sikeresen, 133 milliárd forintos (bolti és online) forgalommal zárta a dm a gazdasági évet Magyarországon, ezzel 9,34 százalékos növekedést ért el az előző gazdasági évhez képest. A hazai dm 259 üzletben 3155 munkatárssal szolgálja ki a vásárlókat.
A gazdasági eredményben fontos szerepe volt a fejlődő online shopnak, amely csaknem 125%-os százalékos növekedéssel közel 3 milliárd forintos forgalmat generált.
Folytatódott a dm minőségi expanziója Magyarországon: a polcrendszerek tervezésénél a tágas terek kialakítására törekszenek, megújult a bioélelmiszereket kiemelő vizuális elem, illetve szortimentet jelölő oszlopokat vezettek be, hogy segítsék a vásárlók tájékozódását. A vállalatnál a fenntarthatóság jegyében több fejlesztés is folyamatban van: a meglévő üzletek energetikai korszerűsítése keretében gyors ütemben zajlik az üzlettéri világító testek LED-es technikára való lecserélése.
A dm-konszern 12 265 millió euró forgalmat ért el (+6,5 %) összesen 3862 üzlettel, több mint 66 ezer munkavállalóval. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >Gyengédség minden érintésben
A babaápolási piacon a fenntarthatóság, a biztonságos összetevők és az…
Tovább olvasom >Áprilistól már a dm-ben is kaphatóak lesznek az AVON termékei
Az AVON az elmúlt több mint 135 év alatt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >