Több mint 9 százalékkal növekedett a dm
A változó körülmények között sikeresen, 133 milliárd forintos (bolti és online) forgalommal zárta a dm a gazdasági évet Magyarországon, ezzel 9,34 százalékos növekedést ért el az előző gazdasági évhez képest. A hazai dm 259 üzletben 3155 munkatárssal szolgálja ki a vásárlókat.
A gazdasági eredményben fontos szerepe volt a fejlődő online shopnak, amely csaknem 125%-os százalékos növekedéssel közel 3 milliárd forintos forgalmat generált.
Folytatódott a dm minőségi expanziója Magyarországon: a polcrendszerek tervezésénél a tágas terek kialakítására törekszenek, megújult a bioélelmiszereket kiemelő vizuális elem, illetve szortimentet jelölő oszlopokat vezettek be, hogy segítsék a vásárlók tájékozódását. A vállalatnál a fenntarthatóság jegyében több fejlesztés is folyamatban van: a meglévő üzletek energetikai korszerűsítése keretében gyors ütemben zajlik az üzlettéri világító testek LED-es technikára való lecserélése.
A dm-konszern 12 265 millió euró forgalmat ért el (+6,5 %) összesen 3862 üzlettel, több mint 66 ezer munkavállalóval. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >Aznapi házhozszállítást indít a dm a Wolttal együttműködésben
Augusztustól a dm budapesti vásárlói új szállítási módot választhatnak az…
Tovább olvasom >Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >