Több mint 9 százalékkal növekedett a dm
A változó körülmények között sikeresen, 133 milliárd forintos (bolti és online) forgalommal zárta a dm a gazdasági évet Magyarországon, ezzel 9,34 százalékos növekedést ért el az előző gazdasági évhez képest. A hazai dm 259 üzletben 3155 munkatárssal szolgálja ki a vásárlókat.
A gazdasági eredményben fontos szerepe volt a fejlődő online shopnak, amely csaknem 125%-os százalékos növekedéssel közel 3 milliárd forintos forgalmat generált.
Folytatódott a dm minőségi expanziója Magyarországon: a polcrendszerek tervezésénél a tágas terek kialakítására törekszenek, megújult a bioélelmiszereket kiemelő vizuális elem, illetve szortimentet jelölő oszlopokat vezettek be, hogy segítsék a vásárlók tájékozódását. A vállalatnál a fenntarthatóság jegyében több fejlesztés is folyamatban van: a meglévő üzletek energetikai korszerűsítése keretében gyors ütemben zajlik az üzlettéri világító testek LED-es technikára való lecserélése.
A dm-konszern 12 265 millió euró forgalmat ért el (+6,5 %) összesen 3862 üzlettel, több mint 66 ezer munkavállalóval. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >