Több mint 84 millió eurót invesztál árcsökkentésbe a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország 2024-ben több mint 84 millió eurót invesztál az árak csökkentésébe, így támogatva vásárlóit a megélhetés drágulása közepette.
2500 alapvető termék – így a pulykakolbász (-12%), keksz (-10%), sajtok, tészták és kávé (-9%) árát, valamint konzerv tonhal (-6%), kenyér, üdítők, sör és mosószerek – árát csökkentette szeptembertől a Carrefour Spanyolországban – írja az ESM.
Az év eleje óta a kereskedő már több hullámban átlagosan 7%-kal mérsékelte az árakat mintegy 2500 általa kínált termék vonatkozásában. Az árleszállítás érintette a cég versenyképes áron elérhető több mint 8000 saját márkás termékét is, és a kedvezményes áron elérhető árucikkek 40%-a Carrefour termék.
A Carrefour élen jár a promóciók terén is jól ismert „3×2” akciójával, amely több mint 5000 alapvető termékre vonatkozik. A vásárlók az El Club Carrefour hűségprogram révén további kedvezményekhez és előnyökhöz juthatnak. A klubtagoknak lehetőségük van a fizetést akár 6 hónapra halasztani kamatmentesen.
Az intézkedések a Carrefour spanyol piacvezetőkkel – a Mercadonával, a Lidllel és a Diával – vívott árharcát támogatják.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >