Több mint 84 millió eurót invesztál árcsökkentésbe a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország 2024-ben több mint 84 millió eurót invesztál az árak csökkentésébe, így támogatva vásárlóit a megélhetés drágulása közepette.
2500 alapvető termék – így a pulykakolbász (-12%), keksz (-10%), sajtok, tészták és kávé (-9%) árát, valamint konzerv tonhal (-6%), kenyér, üdítők, sör és mosószerek – árát csökkentette szeptembertől a Carrefour Spanyolországban – írja az ESM.
Az év eleje óta a kereskedő már több hullámban átlagosan 7%-kal mérsékelte az árakat mintegy 2500 általa kínált termék vonatkozásában. Az árleszállítás érintette a cég versenyképes áron elérhető több mint 8000 saját márkás termékét is, és a kedvezményes áron elérhető árucikkek 40%-a Carrefour termék.
A Carrefour élen jár a promóciók terén is jól ismert „3×2” akciójával, amely több mint 5000 alapvető termékre vonatkozik. A vásárlók az El Club Carrefour hűségprogram révén további kedvezményekhez és előnyökhöz juthatnak. A klubtagoknak lehetőségük van a fizetést akár 6 hónapra halasztani kamatmentesen.
Az intézkedések a Carrefour spanyol piacvezetőkkel – a Mercadonával, a Lidllel és a Diával – vívott árharcát támogatják.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >