Több mint 84 millió eurót invesztál árcsökkentésbe a Carrefour Spanyolországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 09. 30. 09:20

A Carrefour Spanyolország 2024-ben több mint 84 millió eurót invesztál az árak csökkentésébe, így támogatva vásárlóit a megélhetés drágulása közepette.

2500 alapvető termék – így a pulykakolbász (-12%), keksz (-10%), sajtok, tészták és kávé (-9%) árát, valamint konzerv tonhal (-6%), kenyér, üdítők, sör és mosószerek – árát csökkentette szeptembertől a Carrefour Spanyolországban – írja az ESM.

Az év eleje óta a kereskedő már több hullámban átlagosan 7%-kal mérsékelte az árakat mintegy 2500 általa kínált termék vonatkozásában. Az árleszállítás érintette a cég versenyképes áron elérhető több mint 8000 saját márkás termékét is, és a kedvezményes áron elérhető árucikkek 40%-a Carrefour termék.

A Carrefour élen jár a promóciók terén is jól ismert „3×2” akciójával, amely több mint 5000 alapvető termékre vonatkozik. A vásárlók az El Club Carrefour hűségprogram révén további kedvezményekhez és előnyökhöz juthatnak. A klubtagoknak lehetőségük van a fizetést akár 6 hónapra halasztani kamatmentesen.

Az intézkedések a Carrefour spanyol piacvezetőkkel – a Mercadonával, a Lidllel és a Diával – vívott árharcát támogatják.

Kapcsolódó cikkeink