Több mint 84 millió eurót invesztál árcsökkentésbe a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország 2024-ben több mint 84 millió eurót invesztál az árak csökkentésébe, így támogatva vásárlóit a megélhetés drágulása közepette.
2500 alapvető termék – így a pulykakolbász (-12%), keksz (-10%), sajtok, tészták és kávé (-9%) árát, valamint konzerv tonhal (-6%), kenyér, üdítők, sör és mosószerek – árát csökkentette szeptembertől a Carrefour Spanyolországban – írja az ESM.
Az év eleje óta a kereskedő már több hullámban átlagosan 7%-kal mérsékelte az árakat mintegy 2500 általa kínált termék vonatkozásában. Az árleszállítás érintette a cég versenyképes áron elérhető több mint 8000 saját márkás termékét is, és a kedvezményes áron elérhető árucikkek 40%-a Carrefour termék.
A Carrefour élen jár a promóciók terén is jól ismert „3×2” akciójával, amely több mint 5000 alapvető termékre vonatkozik. A vásárlók az El Club Carrefour hűségprogram révén további kedvezményekhez és előnyökhöz juthatnak. A klubtagoknak lehetőségük van a fizetést akár 6 hónapra halasztani kamatmentesen.
Az intézkedések a Carrefour spanyol piacvezetőkkel – a Mercadonával, a Lidllel és a Diával – vívott árharcát támogatják.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Újra „Megbízható Munkaadó” lett a Lidl
A Lidl Magyarország immáron ötödik alkalommal nyerte el a Német-Magyar…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Stylers: háromból két cég tervez AI automatizációs projektet 2025-ben
Az idei év legjelentősebb technológiai fókuszterületei az AI, az üzleti…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >