Több mint 84 millió eurót invesztál árcsökkentésbe a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország 2024-ben több mint 84 millió eurót invesztál az árak csökkentésébe, így támogatva vásárlóit a megélhetés drágulása közepette.
2500 alapvető termék – így a pulykakolbász (-12%), keksz (-10%), sajtok, tészták és kávé (-9%) árát, valamint konzerv tonhal (-6%), kenyér, üdítők, sör és mosószerek – árát csökkentette szeptembertől a Carrefour Spanyolországban – írja az ESM.
Az év eleje óta a kereskedő már több hullámban átlagosan 7%-kal mérsékelte az árakat mintegy 2500 általa kínált termék vonatkozásában. Az árleszállítás érintette a cég versenyképes áron elérhető több mint 8000 saját márkás termékét is, és a kedvezményes áron elérhető árucikkek 40%-a Carrefour termék.
A Carrefour élen jár a promóciók terén is jól ismert „3×2” akciójával, amely több mint 5000 alapvető termékre vonatkozik. A vásárlók az El Club Carrefour hűségprogram révén további kedvezményekhez és előnyökhöz juthatnak. A klubtagoknak lehetőségük van a fizetést akár 6 hónapra halasztani kamatmentesen.
Az intézkedések a Carrefour spanyol piacvezetőkkel – a Mercadonával, a Lidllel és a Diával – vívott árharcát támogatják.
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >