Több mint 80 új magyar termék a nyugat-magyar-országi Tesco áruházakban
Újabb magyar specialitásokkal bővül a Tesco kínálata. Az áruházlánc júniusban folytatott párbeszédet nyugat-magyarországi kis- és középvállalkozásokkal, amelynek eredményeként október 4-től 23 regionális beszállító több mint 80 terméke kerül a Tesco áruházak polcaira Győr-Moson-Sopron, Zala, Vas és Veszprém megyékben.
Az új termékeket kivétel nélkül a régióban működő kis- és középvállalkozások állítják elő. Olyan specialitások is találhatók közöttük, mint a bioolaj, rozsos parasztkenyér, almachips vagy sajtos kolbász.
A Tesco a Regionális Beszállítói Fórumokkal arra törekszik, hogy támogassa a magyar kis- és középvállalkozások fejlődését, munkahelyek teremtését, valamint elősegítse, hogy a hazai termékek egyre nagyobb szerepet játsszanak a hazai és külföldi piacokon is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >