Több mint 75.000 óvodás napvédelmét biztosította a dm!
A dm Nap gyermekei pályázatára idén rekordszámú, több mint 700 óvoda pályázott. A győztes óvoda 2 millió forint értékű játszóudvar fejújítást nyert. Minden induló óvodai csoport garantált naptejcsomagot kapott a Garnier jóvoltából. A programnak köszönhetően több mint 75.000 óvodás napvédelmét biztosította a drogéria.
Idén 14. alkalommal hirdette meg a dm a Nap gyermekei programot, melynek célja, hogy szakemberek segítségével, edukációs jelleggel felhívja a nyilvánosság, főleg a szülők és a pedagógusok figyelmét a napvédelem fontosságára. A Magyar Rákellenes Liga 2024-ben ismét szakmai partnerként támogatta a programot és szakértelmével emelte a program hírnevét.
Az ovisok feladata az volt, hogy elkészítsék napvédelmi meséjük illusztrációját tetszőleges technikával, aminek segítségével játszva tanulhatják meg a helyes napvédelem alapjait! A pályázatra az óvodai csoportoknak 2024. április 8. – május 17. között volt lehetősége pályaművet benyújtani.
Rekord számú nevezés
2024-ben összesen 846 pályázat érkezett 730 óvodából. A pályamunkáknak köszönhetően több, mint 75.000 gyermek napvédelmi edukációja valósult meg, mely az elmúlt 8 év legjobb eredménye. A pályázó óvodai csoportok között közel 40.000 db naptejet osztott ki a dm a Garnier márka jóvoltából. Az első 100 pályázó gyorsasági ajándéka 20.000 Ft értékű homokozójáték csomag a Fair Play Trade jóvoltából. A csomag tartalma: 30 darabos óvodai homokozó készlet. A legtöbb közönségszavazatban részesült 10 pályázó közönségdíjat nyert: 100.000 Ft értékű Fair Play Trade ajándékutalványt, mely a Fair Play Trade webshopon keresztül váltható be.
Új napvitorla és fészekhinta a legjobb pályázatért
A szakmai zsűri egyhangú döntése által a legjobbnak ítélt pályázat a Pilisvörösvári Német Nemzetiségi Óvoda Gradus Tagóvodája Maci, Nyuszi és Süni csoport alkotása. Az illusztráció 2,5 méter hosszú „varázspapiruszra” készült, az óvoda saját verses meséjének címe: Erdei NAPkaland. Az illusztrációról 20 óvodás hangjátékával Youtube mesefilm is készült, amit az alábbi linken érhető el: Erdei NAPkaland – tanulságos mese ovisoknak (youtube.com)
A pályázati fődíj nyertes óvodai csoport udvarát a drogéria felújította látványos és kreatív játékokkal, amelyek funkcionális árnyékolástechnikai megoldásokat is tartalmaznak. Az elkészült udvart ünnepélyes keretek között szeptember 20-án Hittner Krisztina a dm PR és ügyfélszolgálati csoportvezetője adta át. A felújítás keretösszege nettó 2.000.000 Ft. Az ünnepségen az ovisok előadták a győztes mesét is.
„A Nap gyermekei pályázatra évről évre emelkedik a jelentkezők száma, ami nem csak azt mutatja, hogy nagy szükség van az intézmények napvédelmi termékekkel való támogatására, hanem azt is, hogy a pedagógusok és a szülők is fontosnak tartják, hogy a napvédelmi tudatosság már kicsi korban része legyen a gyermekek mindennapjának.”
– nyilatkozta a program eredményeiről Hittner Krisztina
Országos UV roadshow az egész család napvédelméért
Az ovisok napvédelme mellett a dm fontosnak tartja az idősebb korosztály edukációját is. Ezért a dm UV ellenőrei ahogy tizennégy éve minden évben, idén is útra keltek, és a nyár folyamán 26 állomásos roadshow keretében járták az ország népszerű fürdőit, hogy játékos feladatokon keresztül edukálják a strandolókat, és naptejek biztosításával gondoskodjanak a standhoz látogatók napvédelméről. Idén a dm Egészségbusza is csatlakozik a roadshow bizonyos állomásaihoz, így ott volt az alsópáhoki Kolping Hotelnél, az Aquaworld Budapestnél és a szegedi Aquapolisnál is. A szűrőbuszban többek között bőrvizsgálatra is volt lehetőség.
Kapcsolódó cikkeink
Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >További cikkeink
Generali kutatás: A magyarok csupán tizede gondolja azt, hogy fantasztikus év lesz 2025
Nemzetközi háborús konfliktus kiterjedésétől kevésbé, az infláció és az árak…
Tovább olvasom >Szijjártó Péter: a kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli az élelmiszeripart
A kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli a jelenleg mintegy 145…
Tovább olvasom >Fidelity: Mit várhatunk Trump első napjai után?
Trump elnök első hivatali napja összhangban állt kampányígéreteivel, és több,…
Tovább olvasom >