Több, mint 70 márka vette át idén MagyarBrands díjat
Március 23-án immáron tizenharmadik alkalommal, több, mint 70 márka vehette át ünnepélyes keretek között a MagyarBrands díjakat a Park Inn by Radisson Hotelben. A díjazottak között volt ismét a Trade magazin is.
A díjátadó műsor
A MagyarBrands díjátadó gálaműsoron több mint 70 kiváló hazai márka képviselője vehette át a díjakat kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka kategóriában. Zenei csemegeként a legismertebb klasszikus és kortárs magyar költők megzenésített verseit hozta el a Kávészünet zenekar, interaktív kvízjátékon pedig Rigó Jánostól a spanyolnátháig kultúrtörténeti érdekességeket ismerhettek meg a résztvevők. A MagyarBrands eseményt egy különleges, fürtös meggy-pálinka alapú koktélkóstoló zárta.
A MagyarBrands díjazott márkákról
A kiváló magyar márkáknak járó MagyarBrands díjakat minden évben három alapkategóriában ítélik oda. A MagyarBrands „Innovatív Márka” kategóriájának alapvetése, hogy az a márka lehet sikeres, amely folyamatosan újít meglévő termékein, vagy új fogyasztói igényeket elégít ki, ilyen technológiát vezet be, mindezt a társadalmi hasznosság érdekében. A MagyarBrands 2022-es kiválasztási rendszerében az elérhető pontok mintegy 75 százalékát kellett megszereznie egy indulónak ahhoz, hogy „Innovatív márka” elismerésben részesülhessen. Idén az Innovatív kategória díjait Kőteleky Aywee Creative Group Head és a MagyarBrands zsűritagja adta át.
Az üzleti márkák díj átadásában Kamasz Melinda, a növekedés.hu gazdasági portál főszerkesztője és a MagyarBrands Szakmai bizottságának tagja segédkezett. A díjat átvevő „Kiváló üzleti márkák” kiválóságát mi sem bizonyítja jobban, minthogy az idei évben átlagos megbízhatósági ratingjük 90 % felett volt. Ez a pénzügyi mutató azt értékeli, hogy egy vállalat mennyire stabil pénzügyileg. 70% felett már kifejezetten stabil, megbízható vállalatról beszélhetünk.
A 2022-ben Magyarbrands díjat elnyert fogyasztói márkák átlagos ismertsége magasabb volt, mint 70 százalék, kedveltségük pedig 85% feletti volt. Az adat alátámasztja azt a piaci jelenséget is, hogy a hazai fogyasztók mintegy kétharmada szerint a termék magyar származása jobban befolyásolja vásárlási döntéseiket, mint a csomagolás vagy az ár. Dr. Serényi Jánosnak, a MagyarBrands zsűribizottság elnökének közbenjárásával kerültek átadásra a fogyasztói márka díjak.
2018 óta a MagyarBrands Programban kiválóan teljesítő márkák lehetőséget kapnak arra is, hogy Munkáltatói márka kategóriában is megmérettethessék magukat a szakmai bizottság előtt. Online kérdőív kitöltésével pályázathatnak a márkák, amelyet munkavállalói elégedettségi kérdőív is kiegészít.
Kapcsolódó cikkeink
Sok fejlesztés és elismerés a tavalyi év szaldója
Régiós szinttől a boltokig, a saját márkáktól a marketingkommunikációig minden szinten…
Tovább olvasom >Erősödő bizalom a magyar márkák iránt – A MagyarBrands 13 éve segít
A tudatos vásárlás egyre jobban jellemzi a magyar társadalmat. Sok…
Tovább olvasom >Magazin: Változnak a promóciós elvárások
Idén is szakmai konferencia keretében adták át „Az év legsikeresebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >