Több mint 600 tonna füstölt húsáruval készül húsvétra a SPAR
Széles termékválasztékkal készül az idei húsvétra is a SPAR Magyarország: a vállalat bicskei és perbáli húsüzemeiből több mint 600 tonna füstölt húsféleség, a SPAR enjoy. convenience üzeméből pedig csaknem 20 ezer kilogramm saláta kerül az üzletekbe. A hagyományos húsvéti zöldségeket jórészt hazai termelőktől szerzi be a vállalat.
„Az idei évben március utolsó hétvégéjére esik az egyik legnagyobb ünnepünk, a húsvét, amelyre már hetek óta készülnek a SPAR-üzletek. Az ünnepet megelőző időszakban kiemelt forgalomra számítunk ebben az évben is, jellemzően a húsvét előtti két-három hétben indul a készülődés, a legforgalmasabb nap várhatóan a Nagypéntek előtti csütörtökön lesz. A SPAR az ünnepi termékek – füstölt húsféleségek, tojások, kalácsfélék, édességek és primőr zöldségek – széles választékát kínálja ilyenkor. Az elmúlt időszak tapasztalatai azt mutatják, hogy a magasabb árfekvésű, prémium termékek iránti kereslet a megszokottnál alacsonyabb lehet, ezzel szemben emelkedést várunk a minőségi SPAR márkatermékek tekintetében. Annak érdekében, hogy minél zökkenőmentesebb legyen a kiszolgálás, a SPAR és INTERSPAR áruházak munkatársainak időbeosztása is a megnövekedett forgalomhoz igazodik majd”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Bő kínálattal készülnek a Regnum húsüzemek
A húsvéti szezon kiemelkedő a füstölt húsok értékesítésében. A SPAR saját tulajdonú Regnum húsüzemei több mint 600 tonna húsáruval készülnek az ünnepre. A legnépszerűbbnek számító kötözött lapockából 240 tonna kerül az üzletetekbe a bicskei húsüzemből. A vállalat perbáli húsüzeme pedig 30 tonna darabolt lapockát, 60 tonna S-BUDGET füstölt főtt tarját, közel 20 tonna Regnum füstölt főtt tarját, 200 tonna füstölt hátsó csülköt, 10 tonna Frikandó sonkát, valamint 60 tonna S-BUDGET császárszalonnát készít húsvétra. A húsüzemekben felhasznált sertéshús alapanyagok jelentős részben hazai forrásból származnak. Az üzletekben idén akár 30-féle termékből is választhatnak a vásárlók.
Csúcsra jár a húshoz remekül illő torma forgalma is ebben az időszakban. A húsvét kedvelt csemegéjének forgalma akár 70 százalékkal is nőhet ilyenkor. Ezen felül mintegy 25 százalékkal több fogy a mustárfélékből és a klasszikus húsvéti ételek készítéséhez használt majonézből is.
Egyre több az ökológiai forrásból származó tojás
Étkezési tojások tekintetében mintegy 50 százalékos növekedés várható a következő hetekben, ezért az ünnepi időszakra mintegy 10 millió darab tojással készül a SPAR. A vállalat az elmúlt években folyamatosan csökkentette kínálatában a ketreces tartásból származó tojások arányát, és növelte az alternatív-, ökológiai- és szabadtartásból származó tojások mennyiségét. Kísérleti jelleggel négy fővárosi szupermarketben már csak ilyen forrásból származó tojás kapható.
Húsvétkor is népszerű a bejgli és a kalács
Húsvétkor nagy keletje van a SPAR és INTERSPAR áruházakban a helyben sütött diós, mákos, gesztenyés bejgliknek, a csomagolt termékek közül pedig nagy az igény a kalácsokra, kuglófokra. A márkatermékek idén kitűnő olasz csomagolt pékárukkal bővülnek: négyféle különböző colomba, azaz húsvéti kalács és egy focaccia érkezik a húsvéti kínálatba. Ezeken felül hagyományosan nagy a kereslet a húsvéti csokoládék, desszertek és a különféle sütéshez szükséges alapanyagok iránt. Utóbbiakból több mint 300-félét kínál a SPAR. Ezek között szép számmal vannak olyanok is, amelyeket bátran fogyaszthatnak azok, akik valamilyen ételérzékenységgel élnek.
Hazai forrásból érkezik a friss saláta
A húsvéti asztalról nem hiányozhatnak a friss zöldségek, gyümölcsök. Elsősorban a tavaszi primőr zöldségek – piros retek, vajretek, csemegehagyma – fogyasztása növekszik az ünnepi időszakban, de a paprika- és paradicsomfélék iránt is jelentős keresletet mutatkozik. A SPAR arra törekszik, hogy minél nagyobb részben hazai termelőktől származó termékekkel lássa el az üzleteket. A fejes saláta például egész évben kizárólag magyar termelőktől érkezik a SPAR és INTERSPAR üzletekbe.
Visszatér a közönségkedvenc húsvéti tojáskrém
A majonézes saláták iránti kereslet várhatóan a húsvéti ünnepek előtt 30 százalékkal emelkedik. A SPAR enjoy. üzem az idei húsvétra 9200 kilogramm franciasalátával, 4200 kilogramm almás-sajtos kukoricasalátával, 1700 kilogramm tojássalátával, 3300 kilogramm burgonyasalátával és 1200 kilogramm korhelysalátával készül. Az idei szezon újdonsága, az S-BUDGET majonézes roppanós répasaláta lesz. Emellett visszatér a tavaly nagy sikert aratott, könnyed ízvilágú kenhető tojáskrém. Az üzem több mint 60 termékkel látja el a SPAR-hálózatot. A kínálatban háromféle laktózmentes termék, a glutén- és laktózmentes sonkás szendvics, a Veggie Vegán káposztasaláta és a Veggie Vegán kukorica saláta is helyet kapott.
Kibővült akciós kínálattal készül a SPAR
A vásárlók húsvét előtt emelt oldalszámmal juthatnak hozzá a SPAR szórólapokhoz, amelyekben még több akciós termék segít az ünnepi felkészülésben. A vásárlók a kalácstól a sonkáig mindent megtalálnak, ami a húsvéti asztalra kerülhet. Érdemes a MySPAR applikációt is használni, ahol egyszerűen nyomom követhetők az akciók és akár bevásárlólista készítésére is van lehetőség.
Pár kattintással online is készülhetünk
A várhatóan nagyobb forgalomra a SPAR online shop is teljes kapacitással készül. A húsvéti bevásárláshoz ajánlott az időben történő rendelés és a gondos tervezés. A SPAR online shop az ország több mint 200 településén szállítja házhoz a megrendelt termékeket. Emellett 33 város összesen 36 INTERSPAR hipermarketében és 4 SPAR szupermarketében működik a drive-in, azaz az áruházi átvételi szolgáltatás.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >