Több mint 54 millió forintot adományoztak a Tesco vásárlói a rászorulóknak – videó
November 26-tól december 31-ig tartott a Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet nagyszabású adománygyűjtő akciója, melynek során az áruházak pénztárainál kihelyezett 200 forintos kuponok megvásárlásával bárki csatlakozhatott a szeretet.éhség. mottójú adventi adománygyűjtéséhez. A Tesco vásárlói rekordösszeget, 54. 267.960 forintot adományoztak az adventi időszakban.
Gerard Gray, a Tesco-Global Áruházak Zrt. vezérigazgatója csütörtökön ünnepélyes keretek között nyújtotta át az Ökumenikus Segélyszervezetnek azt a több mint 54 millió forintos csekket, mely a Tesco vásárlóinak adományaiból gyűlt össze. A három éve tartó együttműködés során, 2010-ben 7 millió, 2011-ben közel 20 millió forintot gyűlt össze a Tesco áruházaiban, a 2012-es rekorderedmény pedig minden várakozást felülmúlt.
„Végtelenül hálás vagyok a vásárlóinknak, hogy egy ilyen nehéz gazdasági környezetben ennyire fogékonyak maradtak mások problémái iránt – mondta Gerard Gray, a Tesco vezérigazgatója. „Köszönetet szeretnék mondani kollégáimnak is: áruházaink pénztárosai erőn felül teljesítettek az ünnepi időszakban, hiszen a megnövekedett forgalom mellett lelkesen ajánlották a kuponokat, és ismertették a programot” – tette hozzá.
Lehel László elnök-igazgató az Ökumenikus Segélyszervezet nevében mondott köszönetet stratégiai partnerének, a Tesco Magyarországnak, valamint az áruházlánc vásárlóinak. „Nagyon nagyra értékeljük azt az elkötelezettséget, amivel a Tesco évről-évre bizonyítja, hogy társadalmilag felelős vállalatként fontos számára, hogy a legjobb tudása szerint és a leghatékonyabb eszközökkel segítse a nehéz körülmények között élő magyar családokat. Minden elképzelésünket felülmúlta a 2012-es adventi kuponos gyűjtés eredménye! Ezúton is köszönetet mondunk a Tesco gyűjtést segítő munkatársainak és az áruházlánc vásárlóinak, amiért az összefogás erejével ilyen jelentős segítséget nyújtottak a munkánkhoz.”
Lehel László a köszöneten túl megerősítette, hogy a Segélyszervezet az adományt a szeretet.éhség. országos adventi adománygyűjtésben meghirdetett „Ételt az éhezőknek, otthont az otthontalanoknak, esélyt az esélyteleneknek” hármas célkitűzéssel összhangban fogja felhasználni. Ahogy a jelmondat is magába foglalja: az azonnali, kézzelfogható segítségnyújtás mellett a 2013-ban is nagy hangsúlyt fog kapni a segélyszervezet hazai rászorulókért végzett munkájában a hosszú távú, felzárkózást segítő, fejlesztő tevékenység.
Pálfalvi Márta, a Tesco kommunikációs igazgatója foglalja össze a Tesco adománygyűjtés és átadás jelentőségét az alábbi rövid videóban:
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >