Több mint 500 millió eurót ruházott be Szerbiában a Lidl az első öt évben
Az országban való működésének megkezdése óta eltelt öt év alatt több mint 550 millió eurót ruházott be Szerbiában a Lidl, míg munkavállalóinak száma meghaladta a 3300-at.
A GfK 2023-ra vonatkozó kutatása szerint a diszkontlánc a vásárlók általános elégedettségét tekintve az első helyen áll Szerbiában – közölte a vállalat.
A diszkont a friss gyümölcsök és zöldségek, valamint a pékségek kategóriájában is az élre került az általános elégedettség tekintetében.
Termékválaszték
A Lidl Serbia az exporton keresztül is jelentősen hozzájárul a szerb gazdasághoz. A vállalat több mint 30 millió euró értékben exportált árukat kiskereskedelmi hálózatába a régióban és egyes európai országokban.
A hazai beszállítók több mint 600 terméket kínálnak a helyben ismert márkák, illetve a diszkontlánc saját márkái alatt.
Lidl Serbia
A kiskereskedő Szerbia egyik legvonzóbb munkáltatója, és három egymást követő évben elnyerte a „Top Employer Serbia” és a „Top Employer Europe” minősítést.
A Lidl jelenleg két logisztikai központot működtet Szerbiában, Nova Pazovában és Lapovóban, amelyek a 38 városban található, mintegy 67 üzletből álló hálózatot látják el.
A vállalat hosszú távú tervei között szerepel, hogy további üzletek megnyitásával bővíti üzleti tevékenységét Szerbiában.
Kapcsolódó cikkeink
Újra „Megbízható Munkaadó” lett a Lidl
A Lidl Magyarország immáron ötödik alkalommal nyerte el a Német-Magyar…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb mérföldkő a füst nélküli világ felé – fontos állomáshoz érkezett a BAT új gyártócsarnokának fejlesztése Pécsett
A BAT Hungary bokrétaünnepséggel tette emlékezetessé, hogy második feléhez érkezett…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >