Több mint 500 millió eurót ruházott be Szerbiában a Lidl az első öt évben

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 10. 17. 09:33

Az országban való működésének megkezdése óta eltelt öt év alatt több mint 550 millió eurót ruházott be Szerbiában a Lidl, míg munkavállalóinak száma meghaladta a 3300-at.

A GfK 2023-ra vonatkozó kutatása szerint a diszkontlánc a vásárlók általános elégedettségét tekintve az első helyen áll Szerbiában – közölte a vállalat.

A diszkont a friss gyümölcsök és zöldségek, valamint a pékségek kategóriájában is az élre került az általános elégedettség tekintetében.

Termékválaszték

A Lidl Serbia az exporton keresztül is jelentősen hozzájárul a szerb gazdasághoz. A vállalat több mint 30 millió euró értékben exportált árukat kiskereskedelmi hálózatába a régióban és egyes európai országokban.

A hazai beszállítók több mint 600 terméket kínálnak a helyben ismert márkák, illetve a diszkontlánc saját márkái alatt.

Lidl Serbia

A kiskereskedő Szerbia egyik legvonzóbb munkáltatója, és három egymást követő évben elnyerte a „Top Employer Serbia” és a „Top Employer Europe” minősítést.

A Lidl jelenleg két logisztikai központot működtet Szerbiában, Nova Pazovában és Lapovóban, amelyek a 38 városban található, mintegy 67 üzletből álló hálózatot látják el.

A vállalat hosszú távú tervei között szerepel, hogy további üzletek megnyitásával bővíti üzleti tevékenységét Szerbiában.

ESM

Kapcsolódó cikkeink