Több mint 500 millió eurót ruházott be Szerbiában a Lidl az első öt évben
Az országban való működésének megkezdése óta eltelt öt év alatt több mint 550 millió eurót ruházott be Szerbiában a Lidl, míg munkavállalóinak száma meghaladta a 3300-at.
A GfK 2023-ra vonatkozó kutatása szerint a diszkontlánc a vásárlók általános elégedettségét tekintve az első helyen áll Szerbiában – közölte a vállalat.
A diszkont a friss gyümölcsök és zöldségek, valamint a pékségek kategóriájában is az élre került az általános elégedettség tekintetében.
Termékválaszték
A Lidl Serbia az exporton keresztül is jelentősen hozzájárul a szerb gazdasághoz. A vállalat több mint 30 millió euró értékben exportált árukat kiskereskedelmi hálózatába a régióban és egyes európai országokban.
A hazai beszállítók több mint 600 terméket kínálnak a helyben ismert márkák, illetve a diszkontlánc saját márkái alatt.
Lidl Serbia
A kiskereskedő Szerbia egyik legvonzóbb munkáltatója, és három egymást követő évben elnyerte a „Top Employer Serbia” és a „Top Employer Europe” minősítést.
A Lidl jelenleg két logisztikai központot működtet Szerbiában, Nova Pazovában és Lapovóban, amelyek a 38 városban található, mintegy 67 üzletből álló hálózatot látják el.
A vállalat hosszú távú tervei között szerepel, hogy további üzletek megnyitásával bővíti üzleti tevékenységét Szerbiában.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >