Több mint 45 tonna élelmiszer a PENNY Magyarországtól
A Magyar Vöröskereszttel, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálattal és a Csodalámpa Alapítvánnyal fogott össze a PENNY, hogy az ünnepek közeledtével élelmiszerrel, pénzzel, élményprogramokkal és egyéb támogatással varázsolják szebbé a karácsonyt a nélkülöző családok számára.
45 tonna élelmiszer gyűjtése a Magyar Vöröskereszt segítségével
A két szervezet az ünnepek közeledtével kibővítette többéves és folyamatosan működő élelmiszertámogatási programját. A kétnapos adománygyűjtés keretében tartós élelmiszert, édességet, tisztálkodószert és vegyi árut osztottak szét. Az országos akcióhoz 162 PENNY üzlet, 406 vöröskeresztes munkatárs és 972 önkéntes csatlakozott, a résztvevők együttesen 6.334 órát töltöttek az adományok gyűjtésével. Emellett egy héten át minden egyes – az akciós újságban megjelölt – termék megvásárlása után 20 forintot ajánlott fel az üzletlánc, melyből az ünnepi időszakra 10 millió forintot gyűjtött családok megsegítésére. A 8. PENNY Mikulásfutáson pedig közösen gyűjtöttek játékokat rászoruló gyermekeknek.
PENNY finomságok a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat rendezvényein
Több mint 1300 gyermek arcára csaltak mosolyt az élelmiszerlánc által biztosított nassolnivalók és ajándékok az alapítvány által szervezett Mindenki Karácsonya eseményen és a Diótörő ünnepi előadásán a Magyar Operaházban. Az üzletlánc összesen 1,6 millió forint értékű élelmiszeradománnyal támogatta az alapítvány munkáját.
Karácsonyi csoda a kórházakban
Sajnos rengeteg beteg gyermek tölti az ünnepeket kórházi ágyhoz kötve. Hogy kicsit enyhítse a nehéz helyzetet és emlékezetesebbé tegye a karácsonyt, a PENNY Magyarország közel 100 kg szaloncukorral támogatta a Csodalámpa Alapítványt, akik kórházakban osztják szét az édességet. Valamint évközben öt beteg gyermek kívánságát váltotta valóra az üzletlánc, ezzel is segítve a gyógyulási folyamatot, a családjaik számára pedig 50.000 forint értékű PENNY utalványt adnak, hogy könnyebbé tegyék számukra a karácsonyi időszakot.
„Büszkék vagyunk rá, hogy vásárlóink segítségével újra segíthettünk a rászoruló embereken, és a tavalyi évhez képest sokkal több felajánlást juttathatunk el számukra. Öröm látni, hogy egyre több ember gondolja úgy, hogy adományozni jó dolog. Határozott célunk, hogy továbbra is folytassunk minden olyan programot, amellyel a nélkülözők életét könnyíthetjük meg”
– mondta a gyűjtés kapcsán Kazatsay Eszter, a PENNY Magyarországi kommunikációs vezetője.
Ahogy egész évben, december végén is zajlik a közös munka a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a PENNY Magyarország között. Az élelmiszerpazarlás elleni küzdelemről az ünnepek alatt sem feledkezik meg a vállalat, több mint 200 üzletben egész évben folyik az élelmiszermentés a karitatív partnerekkel együttműködve. Valamint ebben az időszakban is kiemelt figyelmet fordítanak a fenntarthatósági törekvéseikre.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Így alakul a nyitvatartás a PENNY üzletekben a hosszúhétvégén
A PENNY magyarországi üzletei november elsején, pénteken zárva tartanak, ugyanakkor…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >