Több mint 45 000 gyermek részesült a Kifli.hu ingyenes gyümölcsosztó kezdeményezéséből
A Kifli.hu negyedik évfordulóját ünnepelve több mint 400 óvodában 45 000-nél is több gyermeknek juttatott el saját költségén friss gyümölcsöt és zöldséget, jelentős hatást gyakorolva ezzel a tanközösségekre. Ez a kezdeményezés egy nagyobb elkötelezettség része, amely az egészséges táplálkozásra és a minőségi élelmiszerekhez való hozzáférés előmozdítására irányul – célja pedig, hogy már egészen fiatal kortól kezdve elültessék az egészséges táplálkozási szokások fontosságát a gyermekekben.
A cég működésének negyedik évét ünneplő sajtótájékoztatón Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója mutatta be az ambiciózus tervet: január 15. és 19. között a Kifli.hu szállítási területén működő óvodák pályázhattak ingyenes zöldség- és gyümölcsellátásra. A kampány elsöprő visszhangot váltott ki, naponta több mint száz óvoda vette fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
A kezdeményezés a gyermekeknek friss termékeket, köztük almát, klementint, bébi sárgarépát és szilvaparadicsomot biztosított. Az akció során több mint 17 tonna almát és közel 8 tonna klementint szállítottak ki a futárok. A lelkes fogadtatás és a köszönőleveleken, fotókon és gyermekrajzokon keresztül kifejezett hála a kampány sikerét és a közösség elismerését támasztotta alá.
Gabriel Makki így nyilatkozott a kezdeményezésről:
„A pozitív visszajelzések és a reakciók puszta mennyisége, amely tízszerese volt a vártnak, megerősítette hitünket abban, hogy a friss, minőségi élelmiszerekhez való hozzáférés létfontosságú szerepet játszik az emberek, különösen gyermekeink életének javításában. Ez csak a kezdet. Elkötelezettek vagyunk az óvodák és iskolák hosszú távú támogatása mellett egy olyan program elindítására, amely rendkívül kedvező feltételekkel biztosítja számukra a gyümölcsöket, zöldségeket és péksüteményeket. Célunk, hogy az egészséges rágcsálnivalók minden gyermek számára elérhetőek legyenek, elősegítve egy egészségesebben étkező következő generációt.”
A Kifli.hu kezdeményezése nemcsak gyermekek ezreinek okozott örömet, hanem precedenst teremtett a gyermekélelmezéssel kapcsolatos vállalati felelősségvállalásra is. A kampány sikere megalapozta a folyamatos támogatást, amelynek célja az egészséges élelmiszerek minőségének és hozzáférhetőségének javítása az oktatási intézményekben.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Gyermekétkeztetési adománygyűjtő akció indul a Kifli.hu, a Mastercard és az Élelmiszerbank
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Mastercarddal és a Kifli.hu adománygyűjtő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: jövőre kilenc százalékkal nő a minimálbér
Jövőre kilenc, két év múlva tizenhárom, három év múlva pedig…
Tovább olvasom >A MOHU hat hónap alatt 700 millió palackot gyűjtött össze
November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza…
Tovább olvasom >