Több mint 4,2 milliárd forint idén lejáró egyenleg van még a SZÉP-kártyákon
Több mint 4,2 milliárd forint idén május 31-én lejáró, 2015-ben kapott juttatás van még a Széchenyi Pihenőkártyákon – derült ki az MTI által megkérdezett kártyakibocsátók tájékoztatásából.
Az OTP Banknál 3,2 milliárd forintnyi feltöltés jár le az idén, ami a 2015-ös juttatások 4,5 százaléka.
A bank arra számít, hogy a húsvéti hosszú hétvége alatt csökkenni fog a lejáró egyenlegek összege, a költési adatok szerint a SZÉP-kártya a családi pihenések egyik fontos eszközévé vált.
Az MKB Bank közlése szerint március közepén 653 millió forint várt felhasználásra a május végén lejáró, 2015-ben nyújtott 12,5 milliárd forint munkáltatói juttatásból. Ez az eredeti keretnek 5,24 százaléka, amely az alszámlák között az alábbi módon oszlik meg: 42 százalék a szálláshelyen, 34 százalék a vendéglátáson, 24 százalék a szabadidő alszámlán. A bank az érintett 17,5 ezer munkavállalót e-mailben külön értesíti a lejárati határidőről.
Hozzátették, a felhasználók már rutinosak, és az elmúlt évek trendjét figyelembe véve várhatóan húsvétkor és a tavaszi szünetben, a jó idő beköszöntével jelentősen nő majd a felhasználás.
A K&H Banknál mintegy 425 millió forint van a SZÉP-kártyákon, ami idén május végén jár le, ez több mint 1 százaléka a 2015-ben feltöltött összegeknek – tájékoztatott a bank. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya jelentős segítség a magyar családoknak
A SZÉP-kártya jelentős segítség a magyar családoknak, áprilisban 14 százalékkal…
Tovább olvasom >Derűre ború?
A legnagyobb hazai cégek gazdasági kilátásait és várakozásait vizsgáló K&H…
Tovább olvasom >Egy év alatt másfélszeresére nőtt az okoseszközös vásárlások száma
Folytatódik a digitális fizetések előretörése a K&H saját adatai szerint. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >