Több mint 4000 látogatót vár a Rossmann Beauty Expo
Már több mint 4000 fő regisztrált a 3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expóra, melyet szeptember 6-án rendeznek a budapesti Millenáris B épületében. Az esemény gazdag programokkal, 70-nél is több kiállítóval, valamint izgalmas előadásokkal várja a látogatókat, ahol a szépségápolás legújabb trendjeit és termékeit ismerhetik meg az érdeklődők. Bár a különleges Beauty Expo csomagok már elfogytak, ingyenes regisztráció továbbra is lehetséges, és a helyszínen is érdemes próbálkozni a bejutással.
A szépségápolás iránt érdeklődők számára kihagyhatatlan eseményként érkezik a 3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo, amelyre már több mint 4000 látogató regisztrált. Az eseményt 2024. szeptember 6-án rendezik meg a Millenáris B épületében, ahol a legnépszerűbb szépségápolási termékek és legújabb trendek várják az érdeklődőket. Az idei expo minden eddiginél gazdagabb programmal és kivételes élményekkel szolgál a 70-nél is több kiállító standjainál és a színpadi programokon keresztül.
Érdemes lesz a színpad előtt megpihenni
A nap folyamán több izgalmas előadás is várja a látogatókat, melyek során a szépségipar elismert szakemberei osztják meg tudásukat és tapasztalataikat. A program keretében színpadra lép többek között Lilu, Ördög Nóra, Jávori Lili a Next Top Model Hungary versenyzője, a Rossmann face care együttműködő partnere mellett Pohorelli Bettina sminkes, Bauer Évi a Krémmánia főszerkesztője, valamint Rácz Judit kozmetikai vegyész és Dr. Tamási Béla bőrgyógyász is.
A legnépszerűbb márkák kavalkádja
A rendezvényen a Rossmann kínálatában elérhető legnépszerűbb márkák képviseltetik magukat, mint például a Nora Beauty, a Body+ME és Shaveology, az Essa World, a Revuele, számos koreai márka és a Rossmann saját márkái.
A látogatók közvetlenül a kiállítóktól szerezhetnek információkat a legújabb termékekről, kipróbálhatják azokat. A kiállítók standjainál szakértők várják az érdeklődőket, akik személyre szabott tanácsokkal segítenek a látogatóknak, legyen szó bőrápolásról, sminkelésről vagy hajápolásról.
Hatalmas érdeklődés a garantált csomagokra
A rendezvény iránti óriási érdeklődést jelzi, hogy a résztvevők számára összeállított különleges Beauty Expo csomagok, melyek több mint 25 és 10 ezer forint értékű ajándék termékeket tartalmaznak, már az előzetes regisztráció során elkeltek. A csomagokat idén először három különböző kategóriában – Ruby, Peach és White – lehetett megvásárolni, melyeknek már egy hónappal a rendezvény előtti elfogyása jól mutatja a rendezvény iránti hatalmas érdeklődést.
Azok számára, akik lemaradtak a csomagokról, jó hír, hogy a rendezvényre a regisztráció továbbra is lehetséges az ingyenes opciót választva, valamint a rendezvény napján a helyszínen is lesz lehetőség regisztrációra.
„A Beauty Expo iránti érdeklődés évről évre növekszik, ami azt mutatja, hogy a szépségápolás egyre fontosabb szerepet játszik a mindennapjainkban. Örömmel látjuk, hogy a rendezvényünk ilyen sok embert vonz, és bízunk benne, hogy minden résztvevő számára maradandó élményt nyújtunk”
– mondta el Flórián László, a Rossmann Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
„A rendezvény célja, hogy a látogatók számára a legújabb szépségápolási trendeket és termékeket hozzuk közelebb. A szakmai előadások, a kiállítók, és a különleges programok mind azt szolgálják, hogy a résztvevők a lehető legtöbbet kapják a nap végén”
– fűzte hozzá Németh Kornél, a Rossmann Magyarország Kft. másik ügyvezető igazgatója.
A 3. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo egyedülálló lehetőséget kínál mindazok számára, akik szeretnének jobban elmélyülni a szépségápolás világában, szakértői tanácsokat kapni, és első kézből kipróbálni a legújabb termékeket. Az esemény bárki számára hasznos programnak bizonyul, aki kíváncsi a szépségipar legújabb fejleményeire, és egy inspiráló napot szeretne eltölteni a legjobb szakemberekkel és márkákkal.
További részletek és regisztráció: https://beautyexpo.rossmann.hu/site/
Kapcsolódó cikkeink
Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >