Több mint 300 szálláshellyel elindult a Visit Hungary téli kampánya
Elindult a Visit Hungary őszi-téli időszak belföldi forgalmát élénkítő országos kampánya, amelyben országszerte több mint 300 szálláshely-szolgáltató vesz részt – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) leányvállalata, a Visit Hungary Zrt. hétfőn az MTI-vel.
Az érintett szolgáltatók az eltöltött éjszakák számától függetlenül január elejétől február végéig 20 százalékos kedvezményt biztosítanak a szállásért SZÉP-kártyával is fizető vendégeiknek. A kezdeményezésben részt vevő szálláshelyek kínálata megtalálható a www.csodasmagyarorszag.hu oldalon.
A közlemény idézte Csendes Olivért, a Visit Hungary vezérigazgatóját, aki a kampány egyik céljáról a SZÉP-kártya költések ösztönzéséről elmondta, hogy bár a kártyabirtokosok az év első 9 hónapjában több mint 327 milliárd forintot használtak fel, szeptember végén a kártyákon még 92 milliárd forint állt rendelkezésre, mert egyidejűleg a feltöltések is nőttek.
Arra is kitértek, hogy az elmúlt évek vendégforgalmi statisztikái alapján a magyarok közül is egyre többen töltik a karácsonyt és az év utolsó napjait belföldi kikapcsolódással. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai alapján ugyanakkor az ünnepi szezont követően trendszerűen visszaesik a belföldi turisztikai kereslet Magyarországon.
Kiemelték, hogy a csendesebb év eleji időszak kiegyensúlyozására, a január-februári foglalások ösztönzésére indította el a Visit Hungary országos marketingkampányát.
A reklámok egyaránt szólnak a rövid kiruccanásokat és hosszú hétvégéket kereső fiatal felnőttekhez, a főszezonon kívül is rugalmasan utazni tudó idősebbekhez, valamint a kisgyermekes családokhoz. Az ország természeti szépségeit, fürdőit, gasztronómiai kínálatát, téli aktivitásait bemutató reklámokkal egyebek mellett a televízióban, valamint online és közösségi médiafelületeken találkozhatnak az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
Budapest és Eger vezetik a karácsonyi úti célok listáját a belföldi utazók körében
A Szallas.hu előfoglalási adatai szerint Budapest és Eger továbbra is…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági elismerést kapott a szegedi Proko Travel
A Proko Travel Kft., Szeged egyik vezető utazási irodája, nemrégiben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >