Több mint 300 szálláshellyel elindult a Visit Hungary téli kampánya
Elindult a Visit Hungary őszi-téli időszak belföldi forgalmát élénkítő országos kampánya, amelyben országszerte több mint 300 szálláshely-szolgáltató vesz részt – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) leányvállalata, a Visit Hungary Zrt. hétfőn az MTI-vel.
Az érintett szolgáltatók az eltöltött éjszakák számától függetlenül január elejétől február végéig 20 százalékos kedvezményt biztosítanak a szállásért SZÉP-kártyával is fizető vendégeiknek. A kezdeményezésben részt vevő szálláshelyek kínálata megtalálható a www.csodasmagyarorszag.hu oldalon.
A közlemény idézte Csendes Olivért, a Visit Hungary vezérigazgatóját, aki a kampány egyik céljáról a SZÉP-kártya költések ösztönzéséről elmondta, hogy bár a kártyabirtokosok az év első 9 hónapjában több mint 327 milliárd forintot használtak fel, szeptember végén a kártyákon még 92 milliárd forint állt rendelkezésre, mert egyidejűleg a feltöltések is nőttek.
Arra is kitértek, hogy az elmúlt évek vendégforgalmi statisztikái alapján a magyarok közül is egyre többen töltik a karácsonyt és az év utolsó napjait belföldi kikapcsolódással. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai alapján ugyanakkor az ünnepi szezont követően trendszerűen visszaesik a belföldi turisztikai kereslet Magyarországon.
Kiemelték, hogy a csendesebb év eleji időszak kiegyensúlyozására, a január-februári foglalások ösztönzésére indította el a Visit Hungary országos marketingkampányát.
A reklámok egyaránt szólnak a rövid kiruccanásokat és hosszú hétvégéket kereső fiatal felnőttekhez, a főszezonon kívül is rugalmasan utazni tudó idősebbekhez, valamint a kisgyermekes családokhoz. Az ország természeti szépségeit, fürdőit, gasztronómiai kínálatát, téli aktivitásait bemutató reklámokkal egyebek mellett a televízióban, valamint online és közösségi médiafelületeken találkozhatnak az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Szlovéniában nőtt a turisták száma az év első hat hónapjában
Az év első hat hónapjában 2,8 millió turista látogatott Szlovéniába…
Tovább olvasom >A világsztárok a hangulat mellett a turizmust is felpörgették
Világsztárok adták egymásnak a színpadot Budapest megakoncert-helyszínein az elmúlt héten.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >