Több mint 30 vállalat vevőszolgálata versenyzett: kiosztották a TOP 10 Call Center-díjat

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 11. 25. 16:20

Több mint 30 cég részvételével lezárult a TOP 10 Call Center-díj elnevezésű verseny, kiosztották a „Kiváló Call Center” címeket. A GfK Hungária Piackutató Intézet által alapított a Humán Erőforrás Alapítvánnyal együttműködésben, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatásával, első alkalommal megrendezett versenyen a szolgáltatók ágazatonként mérettethették meg magukat, amelynek keretében az általános ügyfélkezelés mellett a problémamegoldást, illetve a telefonos értékesítést, az ún. telemarketing tevékenységet is értékelték az ún. próbahívás módszer segítségével.

Rangos mezőny részvételével befejeződött a TOP 10 Call Center-díj elnevezésű verseny. A GfK Hungária Piackutató Intézet által alapított a Humán Erőforrás Alapítvánnyal együttműködésben, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatásával, első alkalommal megrendezett versenyen a hazai lakossági Call Center szolgáltatást nyújtó cégek mérettették meg magukat.

A verseny több mint 30 cég részvételével zajlott, ahol is az egyes szolgáltatók ágazatokra bontva szerepeltek, így mérték össze az ügyfélszolgálatok (Call Centerek és Kontakt Centerek) ügyfélközpontú szolgáltatásait. Felkészült próbavásárlók tartottak tükröt a szolgáltató piac szereplőinek, hiszen azonos szempontrendszer alapján ún. próbahívásokkal rögzítettek közel 250 000 kérdésre kapott választ és véleményt. A próbahívók általánosságban, vagy konkrét kérdéssel fordultak az ügyfélszolgálatokhoz, meghallgatva a telefonos ügyintéző ajánlatát is.

„Minden szolgáltató egyben ügyfél is egy másik cégnél, ezért mindannyiunk érdeke, hogy az ügyfélszolgálatok gyors, hathatós, ügyfélbarát módon, pozitív kicsengéssel adjanak tájékoztatást és oldják meg a felmerülő problémákat. A betelefonáló ügyfél azzal azonosítja a céget, akivel az adott pillanatban beszél. Pontosan tudják ezt az ügyfélszolgálatot működtető cégek is, és természetesen tudják azt is, hogy hova tartanak. Ez a verseny pedig azt mutatja meg a résztvevőknek, hogy hol tartanak a versenytársaikhoz képest” – mondta el Pauks Felícia, a GfK Hungária Piackutató Intézet Mystery Shopping vezetője.

Kapcsolódó cikkeink