Több, mint 250 000 ember csatlakozott a Lidl Adventi Meseláncához
Országszerte összesen 254 852 ember csatlakozott a Lidl Magyarország egyedülálló, Adventi Meselánc kampányához. A kezdeményezés célja az volt, hogy a szeretet ünnepe alkalmából, vásárlóival összefogva egy különleges karácsonyi mesét ajándékozzon a gyermekeknek az áruházlánc.
Aranyvasárnap ért véget a Lidl Adventi Meselánc felelősségvállalási kampánya, melynek keretében a vállalat arra kérte vásárlóit, hogy osszák meg azt a legszebb szót, ami eszükbe jut a karácsonyi ünnepekről. A kezdeményezés nagy sikerrel zárult, a különleges meselánchoz országszerte több, mint 254 ezren – ebből 156 ezer vásárló a boltokban kihelyezett ajándékdobozok által, 98,5 ezren pedig a Lidl FB oldalán elérhető applikáció segítségével csatlakoztak, összesen 256 394 szóval. A leggyakoribb, legtöbbször beküldött szó a szeretet, család és boldogság kifejezések voltak. Az online résztvevők – akik között volt olyan, aki 8-10 szót is elküldött – automatikusan 10 forinttal is támogatták a Gyermekétkeztetési Alapítvány Mindenki ebédel! programját.
A kampány eredményeképpen, az áruházlánchoz eljuttatott, legnépszerűbb kifejezések által megszületett a Lidl és az ország adventi meséje. A történettel a vállalat hátrányos helyzetű gyermekeket szeretett volna elsőként megajándékozni, ezért a mesét december 22-én a Hűvösvölgyi Gyermekotthon lakói hallgathatták meg először, Elek Ferenc színművész tolmácsolásában. A mesedélutánon a gyerekek a legkedveltebb szavakkal dekorált karácsonyi díszekkel, mézeskalácsokkal öltöztették fel az ajándék fenyőfát, a program keretében sor került a meselánc online csatlakozói által összegyűjtött, összesen 1 000 210 forintos adomány átadására is.
A támogatást a Lidl Magyarország képviseletében Tőzsér Judit PR vezető nyújtotta át Berta Klárának, a Gyermekétkeztetési Alapítvány kommunikációs vezetőjének. Az 1 millió forintos segítség 22 hátrányos helyzetű gyermek fél éves, a hétvégekre és iskolaszüneti napokra vonatkozó egyszeri melegétel-ellátását biztosítja.
„Nagyon örülünk a rendhagyó kezdeményezés sikerének, nem számítottunk rá, hogy ennyi ember csatlakozik az akcióhoz. Köszönjük mindenkinek, aki elküldte nekünk a legkedvesebb, karácsonyhoz köthető szavát, melyből megszületett ez a gyönyörű történet. Külön öröm számunkra, hogy a mese mellett további 1 millió forinttal is segítséget tudunk nyújtani hátrányos helyzetű gyermekeknek – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője.
A hazai felmérések azt mutatják, hogy sajnálatos módon a meseolvasás nem része a rendszeres otthoni programoknak. Kutatások szerint (Ipsos, 2011.) a szülők egyharmada hetente sem mesél kisgyermekének, pedig tudjuk, hogy a mese valódi lelki táplálék a kicsik számára.
A Lidl Magyarország országos összefogáson alapuló Adventi Meselánc kampánya a figyelemfelhíváson túl szeretne ezzel a „mesés” ajándékkal segítséget nyújtani a szülőknek és a gyermekeknek egyaránt. A különleges karácsonyi történet már elérhető az áruházlánc honlapján annak érdekében, hogy minél többekhez eljuthasson, akár már szenteste, egy meghitt, közös családi program keretében.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >