Több mint 24 milliárd forint árbevételre számít a Mogyi
A Mogyi Kft. az idén a tavalyihoz hasonló, 24 milliárd forintot meghaladó árbevételre számít, ami több mint 200 millió termék értékesítését jelenti – közölte az élelmiszeripari termékeket gyártó vállalat az MTI-vel.
A Mogyi Magyarországon félezer alkalmazottal és 165 termelővel dolgozik együtt. A cégnek öt gyáregysége működik Magyarországon, 27 országban vannak jelen, ebből 7 országban – Romániában, Lengyelországban, Oroszországban, Olaszországban, Szerbiában, Montenegróban, Szlovákiában – saját leányvállalattal. A nettó árbevétel 42 százaléka belföldi értékesítésből, 58 százaléka exportból származik – közölték.
A Mogyi pattogatni való kukorica kategóriában Európa egyik legnagyobb gyártója. A kukoricát saját termeltetési rendszerükön keresztül szerzik be, és a vetőmagtól az asztalra kerülésig saját kézben tartják a folyamatot. A cég összesen 2000 hektáron termeltet többféle kukoricát, köztük gömbpopcornt.
A közleményben beszámoltak arról, hogy nagy sikernek bizonyult a több mint 700 millió forintos költséggel kifejlesztett új termék, a tavaly piacra vitt karamell bevonatú pattogatott kukorica, amelynek alapja a gömbpopcorn. Ez a különleges kukoricafajta természetes módon pattog ki gömb alakúra. A termék több mint 23 országban kapható, és bevezetése óta már mintegy 250 millió forintos forgalmat generált.
Megjegyezték: az újdonságnak számító snack két kontinens nemzetközi expóján is szakmai díjat nyert: a szeptemberi dubaji Yummex Expo Best Snack Innovation (Legjobb Snack Fejlesztés) díja után most Párizsban a Best Snack(Legjobb Snack) kategória díját nyerték el a márka képviselői.
A közleményben kitérnek arra, hogy a Mogyi Kft. a folyamatos terjeszkedés során a legmagasabb minőségi követelményeknek megfelelő előállító üzemeket használ, és minden előállító üzemében saját laboratóriummal biztosítja a minőséget. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: hamarosan újraindulhatnak a kínai-magyar agrárkapcsolatok
A magyar mezőgazdaságot és agráriumot számos kihívás érte az utóbbi…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Áprilisban 5,0 százalékkal visszaesett az ipari termelés
2025 áprilisában az ipari termelés volumene 5,0, munkanaphatástól megtisztítva 2,3…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >