Több mint 200 új állateledel terméket vezet be a Coop Italia
Az olasz Coop mintegy 200 új cikkelemet tervez bevezetni négy állateledel termékcsaládban.
A lépés a kiskereskedő szerint a már meglévő Amici di casa Coop programot támogatja, és célja, hogy a lánc hatékonyan felvegye a versenyt a szakosodott állatkereskedésekkel.
Az új termékek kutyák és macskák számára készülnek, és a termékcsaládokba az eledeleken túl kiegészítők és snackek is kerülnek.
A Milánói Egyetemmel közösen kifejlesztett új termékek minőségi alapanyagok felhasználásával készülnek, és mentesek a tartósítószerektől és mesterséges színezékektől.
A snackekbe rovarliszt-alapú fehérje és olyan szuperélelmiszer-összetevők kerülnek, mint a spirulina és az áfonya. A termékeket vitaminokkal, ásványi anyagokkal, omega 3-mal, cikóriapéppel és E-vitaminnal dúsítják. A speciális formulák az érzékeny gyomor, a súlykontroll és a gyakori egészségügyi problémák kezelésére szolgálnak.
A Plat du Jour termékcsalád az ínyenc ízekre összpontosít, az Amici Speciali pedig a klasszikus kínálaton túl fogápoló snackekkel, jutalomfalatokkal, valamint különböző méretű nyers sonkacsontokkal egészül ki. A Spesotti pénztárcabarát alapanyagokat kínál nagyobb kiszerelésben, míg az Es!go prémium termékcsalád a speciális igényű házi kedvenceknek szól.
Az új termékek már kaphatók.
A bevezetés jelentős lépés a Coop saját márkás kínálatában, amelyben a lánc három éven belül több mint 5000 új terméket tervez kínálni.
A Coop becslései szerint a kisállat-piac értéke 2023-ban eléri az 6,8 milliárd eurót, beleértve az állateledeleket (4,3 milliárd euró), az állatorvosi viziteket (1,3 milliárd euró) és az egyéb kiadásokat (1,1 milliárd euró).
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Kedvenckényeztetés okosabban
Újra nő az állateledelek piaca, a gyártói márkák megint erősödni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >