Több mint 200 új állateledel terméket vezet be a Coop Italia
Az olasz Coop mintegy 200 új cikkelemet tervez bevezetni négy állateledel termékcsaládban.
A lépés a kiskereskedő szerint a már meglévő Amici di casa Coop programot támogatja, és célja, hogy a lánc hatékonyan felvegye a versenyt a szakosodott állatkereskedésekkel.
Az új termékek kutyák és macskák számára készülnek, és a termékcsaládokba az eledeleken túl kiegészítők és snackek is kerülnek.
A Milánói Egyetemmel közösen kifejlesztett új termékek minőségi alapanyagok felhasználásával készülnek, és mentesek a tartósítószerektől és mesterséges színezékektől.
A snackekbe rovarliszt-alapú fehérje és olyan szuperélelmiszer-összetevők kerülnek, mint a spirulina és az áfonya. A termékeket vitaminokkal, ásványi anyagokkal, omega 3-mal, cikóriapéppel és E-vitaminnal dúsítják. A speciális formulák az érzékeny gyomor, a súlykontroll és a gyakori egészségügyi problémák kezelésére szolgálnak.
A Plat du Jour termékcsalád az ínyenc ízekre összpontosít, az Amici Speciali pedig a klasszikus kínálaton túl fogápoló snackekkel, jutalomfalatokkal, valamint különböző méretű nyers sonkacsontokkal egészül ki. A Spesotti pénztárcabarát alapanyagokat kínál nagyobb kiszerelésben, míg az Es!go prémium termékcsalád a speciális igényű házi kedvenceknek szól.
Az új termékek már kaphatók.
A bevezetés jelentős lépés a Coop saját márkás kínálatában, amelyben a lánc három éven belül több mint 5000 új terméket tervez kínálni.
A Coop becslései szerint a kisállat-piac értéke 2023-ban eléri az 6,8 milliárd eurót, beleértve az állateledeleket (4,3 milliárd euró), az állatorvosi viziteket (1,3 milliárd euró) és az egyéb kiadásokat (1,1 milliárd euró).
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >30 millió euró beruházásával bővíti olaszországi tésztagyártását a Barilla
A Barilla 30 millió eurót invesztál a dél-olaszországi Foggia városában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Működne Magyarországon a boltok elleni bojkott?
Az elmúlt napokban egyre nagyobb figyelmet kapott az a közösségi…
Tovább olvasom >Nem nyitott üzletet Nyíregyházán a Mere, törölték a nyilvántartásból
Bár korábban bejelentették, hogy a spártai spórolásáról ismert orosz diszkontlánc,…
Tovább olvasom >