Több mint 200 új állateledel terméket vezet be a Coop Italia
Az olasz Coop mintegy 200 új cikkelemet tervez bevezetni négy állateledel termékcsaládban.
A lépés a kiskereskedő szerint a már meglévő Amici di casa Coop programot támogatja, és célja, hogy a lánc hatékonyan felvegye a versenyt a szakosodott állatkereskedésekkel.
Az új termékek kutyák és macskák számára készülnek, és a termékcsaládokba az eledeleken túl kiegészítők és snackek is kerülnek.
A Milánói Egyetemmel közösen kifejlesztett új termékek minőségi alapanyagok felhasználásával készülnek, és mentesek a tartósítószerektől és mesterséges színezékektől.
A snackekbe rovarliszt-alapú fehérje és olyan szuperélelmiszer-összetevők kerülnek, mint a spirulina és az áfonya. A termékeket vitaminokkal, ásványi anyagokkal, omega 3-mal, cikóriapéppel és E-vitaminnal dúsítják. A speciális formulák az érzékeny gyomor, a súlykontroll és a gyakori egészségügyi problémák kezelésére szolgálnak.
A Plat du Jour termékcsalád az ínyenc ízekre összpontosít, az Amici Speciali pedig a klasszikus kínálaton túl fogápoló snackekkel, jutalomfalatokkal, valamint különböző méretű nyers sonkacsontokkal egészül ki. A Spesotti pénztárcabarát alapanyagokat kínál nagyobb kiszerelésben, míg az Es!go prémium termékcsalád a speciális igényű házi kedvenceknek szól.
Az új termékek már kaphatók.
A bevezetés jelentős lépés a Coop saját márkás kínálatában, amelyben a lánc három éven belül több mint 5000 új terméket tervez kínálni.
A Coop becslései szerint a kisállat-piac értéke 2023-ban eléri az 6,8 milliárd eurót, beleértve az állateledeleket (4,3 milliárd euró), az állatorvosi viziteket (1,3 milliárd euró) és az egyéb kiadásokat (1,1 milliárd euró).
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A szélsőséges időjárási körülmények ellenére is jó éve volt az olasz Muttinak
A paradicsomtermelő Mutti idén 565 000 tonna paradicsomot dolgozott fel.…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >