Több mint 200 új állateledel terméket vezet be a Coop Italia
Az olasz Coop mintegy 200 új cikkelemet tervez bevezetni négy állateledel termékcsaládban.
A lépés a kiskereskedő szerint a már meglévő Amici di casa Coop programot támogatja, és célja, hogy a lánc hatékonyan felvegye a versenyt a szakosodott állatkereskedésekkel.
Az új termékek kutyák és macskák számára készülnek, és a termékcsaládokba az eledeleken túl kiegészítők és snackek is kerülnek.
A Milánói Egyetemmel közösen kifejlesztett új termékek minőségi alapanyagok felhasználásával készülnek, és mentesek a tartósítószerektől és mesterséges színezékektől.
A snackekbe rovarliszt-alapú fehérje és olyan szuperélelmiszer-összetevők kerülnek, mint a spirulina és az áfonya. A termékeket vitaminokkal, ásványi anyagokkal, omega 3-mal, cikóriapéppel és E-vitaminnal dúsítják. A speciális formulák az érzékeny gyomor, a súlykontroll és a gyakori egészségügyi problémák kezelésére szolgálnak.
A Plat du Jour termékcsalád az ínyenc ízekre összpontosít, az Amici Speciali pedig a klasszikus kínálaton túl fogápoló snackekkel, jutalomfalatokkal, valamint különböző méretű nyers sonkacsontokkal egészül ki. A Spesotti pénztárcabarát alapanyagokat kínál nagyobb kiszerelésben, míg az Es!go prémium termékcsalád a speciális igényű házi kedvenceknek szól.
Az új termékek már kaphatók.
A bevezetés jelentős lépés a Coop saját márkás kínálatában, amelyben a lánc három éven belül több mint 5000 új terméket tervez kínálni.
A Coop becslései szerint a kisállat-piac értéke 2023-ban eléri az 6,8 milliárd eurót, beleértve az állateledeleket (4,3 milliárd euró), az állatorvosi viziteket (1,3 milliárd euró) és az egyéb kiadásokat (1,1 milliárd euró).
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont…
Tovább olvasom >A közelségre és fenntarthatóságra fókuszáló új üzleti modellt vezet be a Crai
Az olasz Crai élelmiszer-kiskereskedelmi lánc új üzleti modellt vezetett be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >