Több mint 20 százalékkal nőtt az IKEA Magyarország forgalma
Az IKEA Magyarország forgalma 20,5 százalékkal, 90,3 milliárd forintra nőtt a vállalat 2018. szeptember 1-től 2019. augusztus 31-ig tartó pénzügyi évében az előző évihez képest – ismertették a lakberendezési lánc regionális vezetői a vállalat csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján.
Az IKEA három magyarországi áruházába több mint 6,7 millió látogató érkezett ugyanebben az időszakban, közülük 3,5 millióan vásároltak is.
Jelentősen megnőtt az internetes értékesítés iránti igény, ezért kiemelt figyelmet fordítanak az online vásárlás megkönnyítésére. Január végén elindul az IKEA Magyarország új weboldala, megújult keresőfunkciókkal és tartalmakkal.
Federica Barberis, a vállalat regionális értékesítési vezetője közölte, hogy ebben az évben külső cégek által üzemeltetett átvételi pontok nyílnak Debrecenben, Kecskeméten, Pécsen és Veszprémben. Így a vásárlók megválaszthatják, hol és mikor szeretnék átvenni a megrendeléseiket.
Tervezik az Örs vezér téri áruháznál önkiszolgáló csomagátvételi pont létrehozását az év végéig, a vásárlók akár nagyobb méretű termékeket is kérhetnek majd ide.
Bővül a házhozszállítási, az összeszerelési és a beszerelési szolgáltatások köre is.
Az áruházak ugyanakkor még mindig kiemelkedő szerepet töltenek be az értékesítésben, fejlesztésükre tavaly több mint 1,7 milliárd forintot fordítottak.
A svéd lakberendezési vállalat célja, hogy 2030-ra teljes mértékben megvalósítsa a körkörös gazdaságot. Ezért minden új termékét úgy tervezi már a kezdetektől, hogy azok újrafelhasználhatók, újraértékesíthetők, újrahasznosíthatók legyenek.
Vladimír Víąek, az IKEA regionális fenntarthatósági vezetője közölte, hogy Csehországban és Szlovákiában már elindították, Magyarországon pedig tavasszal indítják azt szolgáltatást, amelynek keretén belül a vásárlóktól visszavásárolják azokat az IKEA bútorokat, amelyekre már nincs szükségük. Ezeket a bútorokat a visszavásárlási áron értékesítik újra a leértékelt árú termékek részlegében.
Mounia El Hilali, a társaság regionális kereskedelmi vezetője kiemelkedőnek értékelte az IKEA Magyarország üzleti eredményeit.
A vállalat terveiről szólva elmondta, az IKEA arra törekszik, hogy minél több ember számára elérhetőbbé, megfizethetőbbé és a bolygó szempontjából fenntarthatóbbá váljon. Ennek érdekében bővítik jelenlétüket, szolgáltatásaikat és fejlesztik digitális platformjaikat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az IKEA a vásárlók oldalán állva több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be az árak csökkentésébe
Ma az Ingka Csoport 39,6 milliárd eurós IKEA kiskereskedelmi forgalomról adott hírt…
Tovább olvasom >Az IKEA új kollekciója elhozza otthonainkba a svéd természetet
A gyermekeknek szóló, SKOGSDUVA kollekciót a varázslatos svéd erdők ihlették,…
Tovább olvasom >Itt az IKEA karácsonyi kalendáriuma: Drágulás és meglepetések
Az IKEA karácsonyi kalendáriuma, a „Vintersaga” idén is kapható a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >