Több mint 20 milliárd euró felett zárt a Henkel
A Henkel a 2021-es pénzügyi évben mintegy 20,1 milliárd eurós szerves árbevételt ért el, hozta nyilvánosságra február végén a cég. Ez 7,8%-os szerves árbevétel-növekedésnek felel meg 2020-hoz képest. A korrigált üzemi eredmény 4,2%-kal, 2,7 milliárd euróra nőtt.
A fogyasztási cikkek területén a kereslet számos kategóriában visszaállt a normál kerékvágásba 2020-hoz képest, amikor különösen a higiéniai és tisztítószerek, valamint a hajfestékek iránt erős volt a kereslet, míg a hajformázó termékek iránt kevésbé. Ugyanakkor a jelentősen emelkedő nyersanyag- és logisztikai árak, valamint a devizaárfolyamok hatása a 2021-es költségvetési jövedelmezőségre nehezedett. A jelentősen megnövekedett értékesítési volumenek, a sikeres áremelések, az aktív költségkezelés és a folyamatban lévő strukturális kiigazítások révén a Henkel bőven ellensúlyozni tudta a bevételeire gyakorolt hatást.
A Henkel jelenleg Laundry & Home Care és a Beauty Care üzletágai „Henkel Consumer Brands” üzletággá egyesítésén dolgozik. //
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság az idő szorításában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Formálható jövő – Frankó Csuba Dea a Trade magazin Inno d’Or konferenciáján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Raktárbővítéssel erősítik európai jelenlétüket a kínai e-kereskedelmi óriások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a 82. OMÉK, Magyarország legnagyobb agrár- és élelmiszeripari kiállítása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >