Több mint 20 milliárd euró felett zárt a Henkel
A Henkel a 2021-es pénzügyi évben mintegy 20,1 milliárd eurós szerves árbevételt ért el, hozta nyilvánosságra február végén a cég. Ez 7,8%-os szerves árbevétel-növekedésnek felel meg 2020-hoz képest. A korrigált üzemi eredmény 4,2%-kal, 2,7 milliárd euróra nőtt.
A fogyasztási cikkek területén a kereslet számos kategóriában visszaállt a normál kerékvágásba 2020-hoz képest, amikor különösen a higiéniai és tisztítószerek, valamint a hajfestékek iránt erős volt a kereslet, míg a hajformázó termékek iránt kevésbé. Ugyanakkor a jelentősen emelkedő nyersanyag- és logisztikai árak, valamint a devizaárfolyamok hatása a 2021-es költségvetési jövedelmezőségre nehezedett. A jelentősen megnövekedett értékesítési volumenek, a sikeres áremelések, az aktív költségkezelés és a folyamatban lévő strukturális kiigazítások révén a Henkel bőven ellensúlyozni tudta a bevételeire gyakorolt hatást.
A Henkel jelenleg Laundry & Home Care és a Beauty Care üzletágai „Henkel Consumer Brands” üzletággá egyesítésén dolgozik. //
Kapcsolódó cikkeink
Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >