Több mint 20 milliárd euró felett zárt a Henkel
A Henkel a 2021-es pénzügyi évben mintegy 20,1 milliárd eurós szerves árbevételt ért el, hozta nyilvánosságra február végén a cég. Ez 7,8%-os szerves árbevétel-növekedésnek felel meg 2020-hoz képest. A korrigált üzemi eredmény 4,2%-kal, 2,7 milliárd euróra nőtt.
A fogyasztási cikkek területén a kereslet számos kategóriában visszaállt a normál kerékvágásba 2020-hoz képest, amikor különösen a higiéniai és tisztítószerek, valamint a hajfestékek iránt erős volt a kereslet, míg a hajformázó termékek iránt kevésbé. Ugyanakkor a jelentősen emelkedő nyersanyag- és logisztikai árak, valamint a devizaárfolyamok hatása a 2021-es költségvetési jövedelmezőségre nehezedett. A jelentősen megnövekedett értékesítési volumenek, a sikeres áremelések, az aktív költségkezelés és a folyamatban lévő strukturális kiigazítások révén a Henkel bőven ellensúlyozni tudta a bevételeire gyakorolt hatást.
A Henkel jelenleg Laundry & Home Care és a Beauty Care üzletágai „Henkel Consumer Brands” üzletággá egyesítésén dolgozik. //
Kapcsolódó cikkeink
A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >