Több mint 20 ezer terméke árát fagyasztja be a Carrefour Belgium
Több mint húszezer termékének árát fagyasztja be a Carrefour Belgium ez év végéig. A lépés célja az, hogy a retailer segítse a vírus második hulláma során nehéz helyzetbe került háztartásokat.

Figyelnek a vásárlókra
A termékek között nemzeti árucikkek és a Carrefour saját márkás termékei egyaránt megtalálhatók.
Az árbefagyasztás nem vonatkozik az akciókra, illetve a halra, a szezonális gyümölcsökre és zöldségekre, valamint a helyi termelők portékáira.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >