Több mint 17 százalékkal nőtt az IKEA Magyarország bevétele
Több mint 17 százalékkal nőtt az IKEA Magyarország árbevétele a 2014 augusztus végéig tartó pénzügyi évben a megelőző évhez képest – közölte a bútor áruházlánc csütörtökön az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint így 41 milliárd forintot tett ki az IKEA Magyarország értékesítési árbevétele, az előző évi 35 milliárd forint után.
A közleményben Marek Feltl, az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia régiójának ügyvezető igazgatója ismerteti: a magyarországi áruházak vásárlóinak száma 7 százalékkal nőtt, a kosárérték pedig vásárlásonként 10 százalékkal. Hozzátette: ezek az eredmények azt igazolják, hogy a gazdasági környezet stabilizálódásával az emberek szívesebben költenek lakberendezésre.
Az IKEA Magyarország növekedése az IKEA Csoporton belül a harmadik legerősebb érték, a kínai és orosz piacokat követve – írja az IKEA.
Az IKEA Csoportnak jelenleg 147 000 dolgozója van, 318 áruházat működtet 28 piacon és 43 országban van jelen. A vállalat korábbi tájékoztatása szerint a csoportszintű bevétel 29,29 milliárd euróra nőtt a 2014-es pénzügyi évben a 2013-as pénzügyi év 28,5 milliárd eurós bevételéről. A vállalat nyeresége 0,4 százalékos éves növekedéssel 3,33 milliárd euróra emelkedett ugyanebben az időszakban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékben a gabonafélék árbevétele nőtt
A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek 24 árucsoportja közül 14 exportértéke…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >