Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak a bevásárláshoz, a folyamatos modernizálás révén pedig az üzletek környezetbarát, energiatakarékos működésére is hangsúlyt fektet. Nem volt ez másképpen a székesfehérvári Balatoni úton található INTERSPAR áruház felújításakor sem.
„Áruházaink korszerűsítésekor fontos szempont a környezettudatosság. Ezért igyekszünk a még hasznosítható bútorokat, berendezéseket is felújítva, átalakítva visszaépíteni a megújult környezetbe. Így tettünk a Székesfehérvárott, a Balatoni úton található hipermarketünk több mint 1,2 milliárd forintos felújításakor is”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az eladótérben modern hűtőbútorok kaptak helyet, s számos szerkezeti elem a korábban is használt alapanyagokból éledt újjá. Az eladótér mérete nem változott, új elrendezése azonban komfortosabb, áttekinthetőbb bevásárlást tesz lehetővé. Az üzlet első részében, a bejárat közelében kapott helyet a zöldség osztály, a részben helyben sütött kenyereket, zsemléket, péksüteményeket kínáló pékáru osztály, s ebben a térben található a kényelmi termékeket ajánló egység is. Az üzletben tovább haladva a csemege és húspultok, illetve a csomagolt friss csemege és hús termékeket kínáló hűtők fogadják a vásárlókat, kényelmes választási lehetőséget nyújtva a frisspult és a gyorsan, várakozás nélkül elérhető előrecsomagolt friss húsáruk között. Innen az ital-üdítő osztály, majd a tej-, és fagyasztott termékek, végül a non-food osztály érintésével vezet az út a kasszasorig.
A 81 munkavállalót foglalkoztató modern áruház eladótere LED világítást kapott, s szén-dioxid alapú, hővisszanyerést használó hűtéstechnikai rendszer is kiépült. Emellett ajtóval ellátott hűtőbútorok is segítik az energiatakarékos működést.
A vásárlói elégedettséget a SPAR egész évben igyekszik tovább erősíteni azokkal az akciókkal és kezdeményezésekkel, mint amilyenek a sárga és piros árcímkés termékek, a MySPAR mobilapplikáció vagy a SuperShop kártya, melyekkel olcsóbbá válik a bevásárlás.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >