Több mint 1,1 milliárd forint értékű fejlesztést valósított meg igali üzemében a Pek-Snack
Két beruházásnak köszönhetően több mint 40 százalékkal növelte igali sütőipari üzemének kapacitását a Pek-Snack. Magyarország és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózata új, automatizált gyártósort és kelesztő-sokkoló egységet állított üzembe, a Külgazdasági és Külügyminisztérium támogatásának is köszönhetően. A 350 embernek munkát adó cég versenyképesség-javító fejlesztéseinek köszönhetően új közép-európai piacokon is megjelenik, mégpedig Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában.
Országszerte mintegy 1800 látványpékségben, valamint több kiskereskedelmi láncban is kaphatók azok a péksütemények, amelyek fagyasztott formában a Pek-Snack Kft. sütőipari üzemében készülnek Igalon. A cég Somogy megye egyik legnagyobb munkáltatójaként több mint 350 embert foglalkoztat, franchise partnereinek köszönhetően pedig további több ezer család megélhetését segíti. 1999 óta jelen van Horvátországban is.
A Pek-Snack a koronavírus-világjárvány okozta gazdasági válság idején sem állt meg a fejlesztéssel. Két, tavaly elkezdett beruházása készült el az elmúlt időszakban: több mint 1,1 milliárd forint értékben automatizált gyártósort és új, kelesztő-sokkoló egységet állított üzembe. A projekthez a Külgazdasági és Külügyminisztérium 287 millió forintot biztosított a pandémia alatt kiírt, versenyképesség-növelő támogatásról szóló pályázaton.
„A két fejlesztés eredményeként közel 40 százalékkal növekedik a vállalat kapacitása. Így versenyképesebbek, innovatívabbak leszünk a magyarországi és a közép-európai piacon is. A folyamatos fejlesztésben hiszünk: igali gyárunkat a kezdeti méretéhez képest tízszeresére bővítettük az évek során. Létszámunkat is folyamatosan szeretnénk bővíteni”
– tájékoztat Antal Csaba, a Pek-Snack Kft. ügyvezető igazgatója.
A növekvő kapacitás egyrészt a pandémiás időszak után lassan visszaálló kereslet kiszolgálását teszi lehetővé egyenletesen magas minőségben, másrészt az új piacok felé nyitást is segíti: a cég idén Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában is terjeszkedik.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Kenyérkosárérték
A drasztikus változásokat hozó válságévek után 2023-ban a sütőipar költségeinek…
Tovább olvasom >Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >