Több mint 100 millió forintból fejleszt paprikaőrleményt a Rubin Kft.
Több mint 100 millió forintból, ebből mintegy 78 millió forint vissza nem térítendő uniós forrásból fejleszt színét stabilan pirosan tartó paprikaőrleményt a Gazdaságfejlesztési és innovációs operatív programban (Ginop) keretében a Rubin Szegedi Fűszerpaprika Feldolgozó Kft. – közölte a cég az MTI-vel.
Tájékoztatásuk szerint az új terméknek köszönhetően várhatóan mintegy 25 millió forint többlet árbevételre számítanak 2019 végéig.
A kft. a novemberben záruló projektben a korábban már megvalósult laboratóriumi kísérleteket fejleszti ipari méretű gyártástechnológiává.
A cég a paprikaőrlemény mellett többek között 2011 óta kísérletezik fűszerpaprika magolaj előállításával, amelyből tavaly 1900 litert, míg egy évvel korábban 1700 litert értékesítettek, idén pedig mintegy 40 százalékos bővülésre számítanak. A kft. ügyfelei elsősorban üzemi fűszerpaprika-őrlemény felhasználók, de néhány éve már megkezdték a lakossági termékek piaci bevezetését is.
A 46 dolgozóval működő vállalat piacvezető a magyarországi fűszerpaprika feldolgozás területén.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint az 1992-ben Szegeden alapított Rubin Kft. nettó árbevétele 2016-ban 1,41 milliárd forintot, egy évvel korábban pedig 1,27 milliárd forintot tett ki. A cég adózott eredménye tavalyelőtt meghaladta a 27,62 millió forintot, az azt megelőző évben 25,51 millió forint volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Elkötelezett a hazai alapanyagok mellett a Szegedi Paprika Zrt.
A Szegedi Paprika Fűszer- és Konzervgyártó Zrt. évtizedek óta a hazai…
Tovább olvasom >Rózsapaprika napot rendeznek Röszkén
A fűszerpaprika termesztésének és feldolgozásának hagyományait is megismerhetik a látogatók…
Tovább olvasom >Külföldön is nagy a kereslet a prémium magyar őrölt fűszerpaprikára
A magyar prémium minőségű őrölt fűszerpaprika külföldön is keresett termék.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >