Több mint 10 millió forinttal támogatja a Tesco a rák elleni küzdelmet
Októberben, a mellrák elleni küzdelem hónapjában a Tesco is csatlakozott a GoPink! nemzetközi kampányához, amelynek célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésére. A rózsaszínnel jelölt termékek megvásárlásával a Tesco, az áruházlánc beszállítói és vásárlói közösen 10 523 690 forintot gyűjtöttek össze, amellyel a Magyar Rákellenes Liga munkáját támogatják.
A GoPink! kampány keretein belül a Tesco áruházakban október 6. és 25. között kilencféle gomba és hétféle vágott virág közül választhattak a vásárlók, melyek megvásárlásával a mellrák elleni küzdelmet támogathatták. A Tesco a kezdeményezéssel szerette volna felhívni vásárlói figyelmét arra, hogy figyeljenek egészségükre, ne hanyagolják el a szűrővizsgálatokat, és minél előbb forduljanak orvoshoz, ha gyanús tüneteket tapasztalnak magukon.
„Nagyon örülünk, hogy a vásárlóinkkal és a beszállítóinkkal együttműködve támogathattuk a Magyar Rákellenes Liga tevékenységét. Büszkék vagyunk rá, hogy segíthetünk felhívni az emberek figyelmét a mellrák elleni küzdelemre, hiszen közvetlenül vagy közvetetten rengeteg embert érint ez a betegség. Hálásak vagyunk mindenkinek, aki segített nekünk abban, hogy ilyen szép eredményt érhessünk el” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >