Több mint 10 millió forinttal támogatja a Tesco a rák elleni küzdelmet
Októberben, a mellrák elleni küzdelem hónapjában a Tesco is csatlakozott a GoPink! nemzetközi kampányához, amelynek célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésére. A rózsaszínnel jelölt termékek megvásárlásával a Tesco, az áruházlánc beszállítói és vásárlói közösen 10 523 690 forintot gyűjtöttek össze, amellyel a Magyar Rákellenes Liga munkáját támogatják.
A GoPink! kampány keretein belül a Tesco áruházakban október 6. és 25. között kilencféle gomba és hétféle vágott virág közül választhattak a vásárlók, melyek megvásárlásával a mellrák elleni küzdelmet támogathatták. A Tesco a kezdeményezéssel szerette volna felhívni vásárlói figyelmét arra, hogy figyeljenek egészségükre, ne hanyagolják el a szűrővizsgálatokat, és minél előbb forduljanak orvoshoz, ha gyanús tüneteket tapasztalnak magukon.
„Nagyon örülünk, hogy a vásárlóinkkal és a beszállítóinkkal együttműködve támogathattuk a Magyar Rákellenes Liga tevékenységét. Büszkék vagyunk rá, hogy segíthetünk felhívni az emberek figyelmét a mellrák elleni küzdelemre, hiszen közvetlenül vagy közvetetten rengeteg embert érint ez a betegség. Hálásak vagyunk mindenkinek, aki segített nekünk abban, hogy ilyen szép eredményt érhessünk el” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >