Több mint 10 millió forinttal támogatja a Tesco a rák elleni küzdelmet
Októberben, a mellrák elleni küzdelem hónapjában a Tesco is csatlakozott a GoPink! nemzetközi kampányához, amelynek célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a mellrák megelőzésére. A rózsaszínnel jelölt termékek megvásárlásával a Tesco, az áruházlánc beszállítói és vásárlói közösen 10 523 690 forintot gyűjtöttek össze, amellyel a Magyar Rákellenes Liga munkáját támogatják.
A GoPink! kampány keretein belül a Tesco áruházakban október 6. és 25. között kilencféle gomba és hétféle vágott virág közül választhattak a vásárlók, melyek megvásárlásával a mellrák elleni küzdelmet támogathatták. A Tesco a kezdeményezéssel szerette volna felhívni vásárlói figyelmét arra, hogy figyeljenek egészségükre, ne hanyagolják el a szűrővizsgálatokat, és minél előbb forduljanak orvoshoz, ha gyanús tüneteket tapasztalnak magukon.
„Nagyon örülünk, hogy a vásárlóinkkal és a beszállítóinkkal együttműködve támogathattuk a Magyar Rákellenes Liga tevékenységét. Büszkék vagyunk rá, hogy segíthetünk felhívni az emberek figyelmét a mellrák elleni küzdelemre, hiszen közvetlenül vagy közvetetten rengeteg embert érint ez a betegség. Hálásak vagyunk mindenkinek, aki segített nekünk abban, hogy ilyen szép eredményt érhessünk el” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Együtt okosodtunk (1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember 23–27.…
Tovább olvasom >Nébih: fehérbabot hívott vissza a Tesco
Rovarirtószer lehetséges jelenléte miatt fehérbabot hívott vissza a forgalomból a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >