Több mint 10 ezer látogató az élelmiszeripar nagy seregszemléjén
Több mint 10 ezer látogató kereste fel a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban november 18–20. között az IFE Foodapest és Foodatech szakkiállításokat. A látogatók mintegy 10 százaléka külföldről érkezett. Az IFE Foodapest most második alkalommal jelentkezett a HUNGEXPO Zrt. és a Montgomery International Ltd. angliai cég közös szervezésében.Az ágazat hazai legjelentősebb üzleti-szakmai fórumán 28 ország közel 400 kiállítója vett részt. A most első alkalommal jelentkező Foodatech élelmiszer-gépipari és csomagolástechnikai szakkiállítás a vásárközpont új, G pavilonjában kapott helyet, míg az IFE Foodapest az A pavilont foglalta el.
A kiállítások három napján összesen több mint 30 szakmai előadás hangzott el.
Nagy érdeklődés mellett zajlott a Foodatechen a Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség „A termékdíjtörvény változásai és a csomagolások környezetvédelmi megfelelősége” címmel szervezett konferenciája, amit azután az idei Hungaropack-díjak átadása követett (a díjazottakat előző számunkban ismertettük).
„Az élelmiszer-ipari technológiák gépesítésének fejlesztési irányai” címmel az FVM MGI tartott nagy sikerű előadás-sorozatot.
Az IFE Foodapest keretein belül több százan vettek részt az Üzletstratégiai Fórum – jórészt élelmiszer-marketinghez kötődő – programjain.
A kiállításon külön helyen mutatták be a kiállítók új termékeit. A kiemelt helyen felállított vitrinekben 10 cég terméke, illetve termékcsaládja került a látogatóközönség figyelmének fókuszába. Ünnepélyes gálán adták át a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet a legújabban elnyert termékeknek és azok termelőinek a jogot a védjegy feltüntetéséhez. Ebben az évben 16 cég több mint negyven terméke vehette át az elismerést.
A kiállításon megválasztották a legszebb standokat: a Magyar Cukor Zrt., a Soós Tésztaipari Kft. és a VOG Export Import Kft. lett az idei nyertes.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >