Több magyar termék a Lidlben
Több magyar terméket forgalmaz a Lidl, és több magyar beszállítóval működik együtt, mint egy évvel korábban, a magyar termékek forgalma 17 százalékkal emelkedett – tájékoztatta a diszkont áruházlánc hétfőn az MTI-t.
A Lidl Magyarország tavaly márciusban indította el magyar beszállítói programját azért, hogy még több magyar terméket kínáljon a vásárlóknak, és még több hazai beszállítóval működjön együtt. A program első éve pozitív eredményekkel zárult, 327 féle magyar termékkel bővült a kínálatuk és 26 új magyar taggal a beszállítói hálózatuk – közölték.
Az elmúlt egy évben elért eredmények arra ösztönöznek, hogy folytassák a programot, és még szélesebb magyar termékből álló árukészletet alakítsanak ki – mondta a közlemény szerint Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A Lidl a magyar beszállítóinak lehetőséget ad arra is, hogy csatlakozva az áruház nemzetközi hálózatához, termékeik külföldi áruházakba is eljussanak. Ezen a területen is sikeres a program, míg egy éve 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, jelenleg már 55 magyar beszállító 178 féle termékéhez juthatnak hozzá 10 európai ország Lidl vásárlói.
Az exportnövekedés kiemelten érinti a friss zöldségeket és gyümölcsöket, ezek iránt nőtt leginkább az igény a szomszédos országokban – áll a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >