Több kézkrémet és kevesebb naptejet értékesít a Beiersdorf
A vírus megjelenése óta sokkal több kézkrémet ad el a Niveát gyártó Beiersdorf, mint amennyi naptejet.
A cég már közzétette első negyedéves eladási számait, amelyből kiderült, hogy a tavalyihoz képest 3,6 %-kal csökkentek az eladások.
A La Prairie eladásai 36 %-kal csökkentek a globális turizmus összeomlása óta, ami jelentős hatással van a napvédő termékek értékesítésére is.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >A Rubedo Life Sciences-szel együttműködésben fejleszt anti-ageing megoldást a Beiersdorf
Több éves együttműködésbe kezd a Beiersdorf a Rubedo Life Sciences-szel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >