Több kézkrémet és kevesebb naptejet értékesít a Beiersdorf
A vírus megjelenése óta sokkal több kézkrémet ad el a Niveát gyártó Beiersdorf, mint amennyi naptejet.

A kézkrém most a sláger
A cég már közzétette első negyedéves eladási számait, amelyből kiderült, hogy a tavalyihoz képest 3,6 %-kal csökkentek az eladások.
A La Prairie eladásai 36 %-kal csökkentek a globális turizmus összeomlása óta, ami jelentős hatással van a napvédő termékek értékesítésére is.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a TikTok Shop Németországban – a Beiersdorf már használja is
A világhírű Nivea márka gyártója, a Beiersdorf az elsők között…
Tovább olvasom >Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >