Több kézkrémet és kevesebb naptejet értékesít a Beiersdorf
A vírus megjelenése óta sokkal több kézkrémet ad el a Niveát gyártó Beiersdorf, mint amennyi naptejet.

A kézkrém most a sláger
A cég már közzétette első negyedéves eladási számait, amelyből kiderült, hogy a tavalyihoz képest 3,6 %-kal csökkentek az eladások.
A La Prairie eladásai 36 %-kal csökkentek a globális turizmus összeomlása óta, ami jelentős hatással van a napvédő termékek értékesítésére is.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a TikTok Shop Németországban – a Beiersdorf már használja is
A világhírű Nivea márka gyártója, a Beiersdorf az elsők között…
Tovább olvasom >Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >