Több kézkrémet és kevesebb naptejet értékesít a Beiersdorf
A vírus megjelenése óta sokkal több kézkrémet ad el a Niveát gyártó Beiersdorf, mint amennyi naptejet.

A kézkrém most a sláger
A cég már közzétette első negyedéves eladási számait, amelyből kiderült, hogy a tavalyihoz képest 3,6 %-kal csökkentek az eladások.
A La Prairie eladásai 36 %-kal csökkentek a globális turizmus összeomlása óta, ami jelentős hatással van a napvédő termékek értékesítésére is.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >A Rubedo Life Sciences-szel együttműködésben fejleszt anti-ageing megoldást a Beiersdorf
Több éves együttműködésbe kezd a Beiersdorf a Rubedo Life Sciences-szel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >