Több ezer termék kerül ugyanannyiba a SPAR-ban, az Auchanban és a Tescóban, mint egy éve
Többnyire csak a brutális inflációról esik szó, pedig azért szép számmal akadnak termékek, amelyeknek az ára nem változott az elmúlt 12 hónapban sem.
A Spar a Pénzcentrum kérdésére közölte, hogy a 2020-as és a tavaly novemberi árakhoz viszonyítva jelenleg 471 olyan termékük van, amelyek esetében vagy nem volt árváltozás, vagy ez 1% alatti volt.
A 2020, 2021 és 2022 november 11-i árszinteket megvizsgálva például az alábbi termékek ára nem változott az üzletekben:
- S-BUDGET MEGGYBEFŐTT 350G MAGOZOTT
- SPAR Natur*Pur BIO FINOMLISZT 1KG BL55
- SPAR Natur*Pur BIO ZABPEHELY 500G APRÓSZEMŰ
- SPLENDID MECH. SZŐNYEGSEPRŰ
- SPAR FOGVÁJÓ 220DB
- SPAR TO GO PIZZA TÉSZTALAP 60*40
- REGNUM SERTÉS HOSSZÚ KARAJ CSONTOS
- REGNUM SERTÉS RÖVID KARAJ CSONTOS
- REGNUM SERTÉS BŐRÖS RÖVID KARAJ
- REGNUM SERTÉS BŐRÖS HOSSZÚ KARAJ
- REGNUM SERTÉS BŐRÖS COMB CSÜLÖKKEL
- REGNUM SERTÉS RABLÓHÚS
- S-BUDGET KOCSONYA CSOMAG
A Tesco azt közölte, hogy kb. 100 olyan termék van a kínálatukban, amelynek nem változott az ára hosszabb ideje. Ilyenek az árstopos termékek, de a többi főképpen nem-élelmiszer, háztartási és elektronikai termékek is.
Az Auchanban pedig egészen pontosan 3244 olyan termék volt, amelynek az ára megegyezik a tavaly novemberi árakkal.
A Penny viszont röviden és tömören annyit közölt a Pénzcentrummal:
Jelen gazdasági helyzetben sajnos nem tudunk ilyen terméket mondani, mivel mindennek emelkedett az ára.
A cikk megjelenéséig nem érkezett válasz az ALDI-tól és a Lidl-től.
Kapcsolódó cikkeink
Októberben 2 százalékra gyorsult az eurózóna inflációja
Éves szinten 2 százalékra gyorsult a fogyasztói áremelkedés az euróövezetben…
Tovább olvasom >Bank360: Bevezeti a kormány az automatikus inflációkövető adóemeléseket
Automatikus adóemelést vezet be több adónál is a kormány. A…
Tovább olvasom >Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >